تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای حضور در نودمین دیدار سنتی برابر استقلال آماده می‌شود که سرمربی آرژانتینی این تیم در ۳ بازی گذشته جمعا از ۱۹ بازیکن استفاده کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در پایان هفته سوم رقابتهای لیگ برتر با ۶ امتیاز بعد از شهر خودرو، سپاهان و سایپا در رده چهارم جدول قرار دارد و با این شرایط برای دیدار با استقلال در هفته چهارم آماده می‌شود.

گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی این تیم در مجموع این ۳ بازی از ۱۹ بازیکن بعنوان بازیکن اصلی و جانشین استفاده کرده است. از این ۱۹ بازیکن، ۱۰ نفر در همه دیدارهای پرسپولیس حضور داشتند، ۵ نفر در در ترکیب اصلی هر سه بازی قرار داشتند و ۴ نفر نیز هر سه بازی را به طور کامل در میدان بوده‌اند.

شجاع خلیل زاده، علی علیپور، احمد نوراللهی و مهدی ترابی چهار بازیکنی هستند که با ۲۷۰ دقیقه بازی تغییر ناپذیر ترین بازیکنان کالدرون در این سه هفته بودند. این ۴ بازیکن به همراه مهدی شیری در هر سه بازی سرخ پوشان در ترکیب اصلی قرار داشتند. شیری تنها یکبار مقابل تراکتور در دقیقه ۶۷ تعویض شد.

این ۴ بازیکن به همراه عالیشاه، امیری، نادری و نعمتی بازیکنانی هستند که به عنوان بازیکن فیکس یا ذخیره، در هر ۳ بازی گذشته سرخ پوشان فرصت بازی پیدا کرده‌اند.

رادشوویچ، سید جلال حسینی، امیر روستایی، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، علیرضا بیرانوند، جونیور، بشار رسن، محمد حسین کنعانی زادگان و محمد انصاری دیگر سرخ پوشانی هستند که در یک یا دو بازی فرصت حضور در میدان را یافته‌اند.

اگر خلیل زاده، علیپور، نوراللهی و ترابی را با ۲۷۰ دقیقه بازی پر کار ترین بازیکنان پرسپولیس بدانیم، کمترین دقیقه حضور در ترکیب این تیم به محسن ربیع خواه با تنها ۴ دقیقه بازی تعلق می گیرد. همچنین کمترین دقیقه حضور در یک بازی نیز با یک دقیقه حضور مقابل پارس جنوبی جم به سیامک نعمتی تعلق می‌گیرد.

سرخ پوشان در ۳ بازی ۲ گل به ثمر رسانده‌اند و نام ترابی به همراه کنعانی زادگان بعنوان گلزنان این تیم ثبت شده است. علی علیپور و سیامک نعمتی هم هر کدام یک پاس گل در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند.

بیرانوند که به احتمال زیاد دروازه بان سرخ پوشان در دربی خواهد بود، تنها یک بار فرصت حضور در میدان داشته که در آن یک بازی هم کلین شیت نکرده. در مقابل وی رادشوویچ دروازه‌بان ذخیره سرخ پوشان در دو بازی برای این تیم به میدان رفته که در هر دو بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

۴ بازیکن پرسپولیس نیز هر کدام یکبار از داوران کارت زرد گرفته‌اند که عبارتند از: سید جلال حسینی، علیرضا بیرانوند، سیامک نعمتی و شجاع خلیل زاده. سرخ پوشان تاکنون با کارت قرمز داوران جریمه نشده‌اند.

در سه هفته گذشته ۳ بازیکن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بسته اند. سید جلال حسینی در دو بازی اول پیشاپیش بازیکنان به میدان آمد و در بازی سوم در حالی که نوراللهی بازی را به عنوان کاپیتان آغاز کرد، بعد از به میدان آمدن عالیشاه، بازوبند کاپیتانی به وی رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.