تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که نظم کافی نبود تمرین امروز خود را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۶ یکشنبه هفته آینده دربی نودم پایتخت را مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی برگزار می کند.

تمرین امروز سرخپوشان در حالی برگزار شد که بی نظمی عجیبی در تمرین این تیم وجود داشت.

*بازیکنان پرسپولیس از ساعت ۱۶.۱۵ دقیقه در محل تمرین حضور داشتند اما وقتی به زمین چمن پژوهشکده نفت رسیدند متوجه حضور کارمندان این مجموعه و بازی این تیم محلی شدند همین امر سبب شد بازیکنان پرسپولیس بیش از یک ساعت کنار زمین معطل مانده تا خود را برای تمرین آماده کنند.

*حساسیت بازی استقلال و پرسپولیس سبب شده بود خبرنگاران و عکاسان زیادی به محل تمرین سرخپوشان بیایند اما هیچ گونه هماهنگی با آنها برای تهیه گزارش به صورت منظم در کنار زمین دیده نشده بود.

* بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در ابتدای تمرین امروز به احترام درگذشت کودک ۸ ساله در پایان بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان یک دقیقه سکوت کردند.

* دروازه بانان پرسپولیس از ابتدای تمرین زیر نظر محسن سیدی به گرم کردن بدن های خود پرداختند.

* شجاع خلیل زاده که با مصدومیت جزیی رو به رو شد در تمرین گروهی سرخپوشان شرکت نکرد و به طور اختصاصی زیر نظر پزشک پرسپولیس به آماده سازی خود پرداخت.

* همچون هفته های گذشته کالدرون پابه پای بازیکنان پرسپولیس تمرین می کرد و با صحبت های خود نکات فنی را به آنها گوشزد کرد.

* اصحاب رسانه پس از حضور ۳۰ دقیقه ای در ابتدای تمرین محل تمرین را ترک کردند تا سرخ ها پشت درهای بسته تمرینات تاکتیکی خود را دنبال کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.