احمد نوراللهی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی بازی خاصی است و مهم نیست چه تیمی قبل از دربی نتیجه گرفته یا نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، احمد نوراللهی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس درباره دربی هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: بزرگ‌ترین بازی ایران دیدار پرسپولیس - استقلال است، چرا که از حساسیت خاصی برخوردار است. خدا را شکر می‌کنیم قبل از دربی سه امتیاز را کسب کرده و روحیه گرفتیم. امیدوارم بتوانیم در مدت باقیمانده تا دربی خوب تمرین کرده و بازی قشنگی را به نمایش بگذاریم.

وی درباره اینکه قرار بود قانون ۹۰ به ۱۰ تماشاگران میزبان و میهمان اجرا شود، تصریح کرد: ظاهراً شرایطی ایجاد شده بود تا قانون ۹۰ به ۱۰ برای حضور تماشاگران اجرا شود. عدالت باید برای پرسپولیس و استقلال رعایت شود، چون هر دو تیم هواداران زیادی دارند. اگر عدالت در بازی رفت و برگشت اجرا شود، خوب است. امیدوارم دربی زیبا شود تا تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با تغییر ساعت دربی از ۱۸:۴۵ به ساعت ۱۶ عنوان کرد: خیلی فرقی ندارد. ما باید تلاش کرده و روی بازی تمرکز کنیم تا سه امتیاز دربی را بگیریم.

نوراللهی در واکنش به کُری‌خوانی دو نفر از مدیران پیشین پرسپولیس و استقلال گفت: دربی همیشه کری‌های خاص خودش را دارد، اما مهم‌تر از همه بازی جوانمردانه و بازی زیباست تا هواداران دو تیم لذت ببرند و لیگ هم قشنگ شود.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی تصریح کرد: نتیجه هر چه شود، دوست داریم پرسپولیس برنده باشد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگاران درباره اینکه استقلال شرایط خوبی پیش از دربی ندارد، گفت: دربی همیشه بازی خاصی برای هر دو تیم بوده و فکر نکنم مهم باشد چه تیمی قبل از دربی نتیجه گرفته یا نگرفته است. تیمی که تلاش بیشتری کند، برنده خواهد شد. ما امیدواریم تلاش بیشتری کرده و سه امتیاز را کسب کنیم.

نوراللهی درباره بستن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس در دیدار با صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: بعد از بازی گفتم که بازوبند کاپیتانی امانت دست من بود. سیدمجتبی حسینی کاپیتان اول تیم است. حسین ماهینی و امید عالیشاه بزرگان تیم هستند و بازوبند چند دقیقه‌ای امانت دست من بود و باعث افتخارم است. امیدوارم در بازی بزرگ یکشنبه به تیم کمک کنم و سه امتیاز را بگیریم.

کالدرون: امیدوارم شجاع به دربی برسدوی در پاسخ به این سؤال که آیا دربی روز یکشنبه بازی جذابی خواهد شد یا نه، تصریح کرد: تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی لیگ به آمادگی کامل نرسیده‌اند و شرایط سخت است، اما امیدوارم دربی قشنگ شده و هواداران لذت ببرند، به خصوص هواداران پرسپولیس که می‌خواهیم خوشحال باشند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه آخرین گلزن دربی بوده است، گفت: مهم نیست من گل بزنم، مهم نتیجه گرفتن پرسپولیس است. باید بتوانیم امتیازات هفته‌های ابتدایی لیگ را بگیریم تا در نهایت باز هم قهرمان شویم.

نوراللهی در مورد انتقاد از مهاجمان پرسپولیس تصریح کرد: ما مهاجمان خوبی داریم. علی علیپور آقای گل ماست و بازیکن فوق‌العاده‌ای برای پرسپولیس بوده است. همینطور جونیور را داریم.

وی در واکنش به احتمال بخشیده شدن محرومیت فرشید اسماعیلی هافبک استقلال عنوان کرد: قانون را نمی‌دانم و اینکه سازمان لیگ چه تصمیمی می‌گیرد. اطلاع خاصی از این مسئله ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.