ستاره سابق تیم فوتبال یوونتوس برای پایان طلسم ۲۳ ساله این تیم در لیگ قهرمانان اروپا شانس زیادی قائل است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلساندرو دل‌پیرو جزو آن دسته از بازیکنان سابق یوونتوس است که آخرین قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا را در فصل ۱۹۹۶ رقم زدند. او اما می‌گوید که به شکسته شدن طلسم ۲۳ ساله بانوی پیر برای قهرمانی در مهمترین تورنمنت باشگاهی دنیا خوشبین است.

دل‌پیرو گفت: من نسبت به موفقیت این تیم در فصل جاری خوشبین هستم اما دیر یا زود این تیم به هدفش خواهد رسید. کریستیانو به تنهایی نمی‌تواند یوونتوس را قهرمان کند اما این را هم نمی‌توان کتمان کرد که یوونتوس او را برای قهرمانی در این رقابت‌ها خرید و به نظر من او این فصل حتی بهتر از فصل گذشته کار خواهد کرد.

ستاره سابق خط حمله بانوی پیر با توصیف مائوریتزیو ساری به عنوان یک سرمربی بزرگ برای راه‌راه‌پوشان تورین افزود: هر سه نماینده ایتالیا (یوونتوس، اینتر و ناپولی) شانس صعود به مرحله حذفی را دارند و به نظر من حتی آتالانتا هم می‌تواند صعود کند.

دل‌پیرو در ادامه درباره مربیگری هم‌تیمی سابقش آنتونیو کونته در اینتر هم عنوان کرد: اینتر کونته؟ تیم او مرا یاد یوونتوس تحت هدایتش در سال ۲۰۱۱ می‌اندازد که تیمی باانگیزه بود و اراده فراوانی برای کسب پیروزی داشت. در یوونتوس، کونته خیلی زود تأثیرش را بر تیم گذاشت و انگیزه‌اش برای کسب پیروزی را به بازیکنانش هم انتقال داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.