داود مهابادی، سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز شرایط مالی این تیم را قابل قیاس با خیلی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول نمی‌داند.

داود مهابادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پیروزی تیمش برابر قشقایی در دربی شیراز گفت: هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و مسئله مهم حضور پرشور هواداران دو تیم در ورزشگاه بود که هیجان این بازی را بیشتر کرده بود. از شاگردانم تشکر می‌کنم که برای برد در این بازی تلاش کردند و در نهایت توانستیم به هدفی که داشتیم دست پیدا کنیم. البته ما هنوز در آغاز راه هستیم و مهم این است که بتوانیم روند خوبی را که در پیش گرفتیم، ادامه دهیم.

وی با اشاره به صدرنشینی فجر سپاسی در هفته پنجم لیگ دسته اول و شانس صعود این تیم به لیگ برتر بیان کرد: تا پایان مسابقات راهی طولانی در پیش داریم و با دو برد پیاپی نمی‌توان به راحتی از صعود صحبت کرد. در حال حاضر چند تیم برای صعود به لیگ برتر شانس دارند، در ضمن تیم‌های دیگر هم به هیچ عنوان ضعیف نیستند و نمی‌توان خیلی راحت بازی‌ها را پیش‌بینی کرد. مهم این است که در بازی‌های بعدی هم تمرکزمان را حفظ کنیم و کمترین اشتباه را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در پایان تصریح کرد: ما امسال تیم خوب و شایسته‌ای داریم و امیدوارم در پایان فصل بتوانیم فجر سپاسی را بعد از سال‌ها لیگ برتری کنیم. جای این تیم در لیگ برتر خالی است و هدف همه‌ی ما این است که در پایان این فصل به لیگ برتر صعود کنیم. البته می‌دانیم راه سختی در پیش داریم و فجر برای رسیدن به هدف‌هایش نیاز به حمایت بیشتر دارد. شرایط مالی ما با خیلی از تیم‌ها قابل قیاس نیست، ولی تیم خوب و شایسته‌ای داریم و برای رسیدن به هدف‌مان تلاش می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.