مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد که تیم داوری تاثیری در نتیجه بازی این تیم برابر استقلال نداشته است.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه در بازی‌های خانگی سه فصل اخیر دو برد و یک تساوی برابر استقلال به دست آورده است، گفت: اگر بخواهم صادقانه حرف بزنم، باید بگویم که به این چیزها فکر نمی‌کنم و در فوتبال دنبال رکورد نیستم. من مربی هستم و طبیعی است که دوست داشته و دارم در تمام بازی‌ها تیمم برنده شود، ولی در فوتبال اتفاقات تعیین‌کننده هستند. الان تعداد زیادی از هواداران می‌گویند که برابر استقلال خوب نتیجه می‌گیرم و برابر پرسپولیس شکست می‌خوریم، این در حالی است که در سال‌های گذشته شرایط برعکس بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه یادآور شد: زمانی که در داماش بودم پرسپولیس را شکست دادیم و با گهر با این تیم نباختیم و حتی گل سالم محمد پروین را هم داور مردود اعلام کرد. با گسترش فولاد هم تیم پرستاره پرسپولیس را که علی دایی سرمربی‌اش بود شکست دادیم و جالب اینجاست که در آن سال‌ها چند بار به استقلال باختیم. حالا شرایط تغییر کرده است. کلاً این چیزها در فوتبال طبیعی است. اصلاً این‌طور نیست که یک مربی برابر یک تیم انگیزه داشته باشد و برابر تیم دیگر بی‌انگیزه باشد. فصل گذشته هم برابر پرسپولیس خوب بازی کردیم و حتی توپ را به تیر دروازه این تیم زدیم، اما با بدشانسی نتیجه نگرفتیم.

وی با اشاره به اینکه تیم داوری در بازی این تیم برابر استقلال عملکرد خوبی داشت، در مورد شکایت استقلالی‌ها از داور بیان کرد: من دوست ندارم زیاد در مورد داوری صحبت کنم، ولی در مجموع معتقدم که تیم داوری تأثیری روی نتیجه بازی نداشت. در آن صحنه که استقلالی‌ها معتقد به پنالتی هستند، باید بگویم که بازیکن تیم ما آنقدری فشار وارد نکرد که داور پنالتی بگیرد و گرفتنی در کار نبود. در یک صحنه هم مهدی قائدی روی عباس عسگری از پشت خطا کرد که برخی از کارشناسان نظرشان این بود که باید قائدی اخراج می‌شد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با تمجید از هواداران تیمش تصریح کرد: یکی از دلایلی که نفت مسجدسلیمان را انتخاب کردم همین هواداران هستند و امیدوارم حمایت آنها در بازی‌های بعدی هم ادامه داشت باشد. البته باید از بازیکنانم هم تشکر کنم که برابر استقلال شجاعانه بازی کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.