ملی پوش فوتسال ایران گفت: قهرمانی با تیم غیرت در سوپرجام فوتسال قزاقستان برایمان اهمیت داشت.

حسین طیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص قهرمانی اش با تیم غیرت در سوپرجام فوتسال قزاقستان گفت: در سوپرجام با تیم اکتوبه بازی داشتیم که یکی از تیم های خوب قزاقستان است و چند بازیکن برزیلی دارد. سال گذشته به این تیم در جام حذفی باخته بودیم. برای همین بازی سوپرجام برایمان اهمیت داشت.

وی با بیان اینکه شرایطش در تیم غیرت خوب است، تاکید کرد: الان جزو بازیکنان قدیمی تیم هستم و چهارمین سال حضورم در غیرت را سپری می کنم. ابتدا شرایط برایم سخت بود و باید تلاش می کردم تا در تیم جا بیافتم و اعتماد مربی را جلب کنم. خدا را شکر سال به سال شرایط بهتر شد و ارتباط خیلی خوبی با هواداران و بازیکنان دارم.

ملی پوش فوتسال ایران یادآور شد: حدود یک ماه دیگر مرحله اول جام باشگاه های اروپا در مجارستان آغاز می شود و تقریبا با لیگ ما همزمان است. امیدوارم نماینده خوبی برای فوتسال ایران باشم.

طیبی یادآور شد: تیم ما امسال تغییراتی داشته و چند بازیکن جدید آمده است. امیدوارم عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم.

ملی پوش فوتسال ایران در خصوص عدم دعوتش به اردوی تیم ملی فوتسال پیش از حضور در تورنمنت چهارجانبه آستاراخان گفت: من درگیر جام حذفی و سوپرکاپ قزاقستان بودم و با هماهنگی آقای ناظم الشریعه (سرمربی تیم ملی فوتسال) به اردوی تیم ملی در آستاراخان اضافه خواهم شد.

طیبی درباره برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی جهان در قزاقستان و اینکه آیا موفق شده این مسابقات را از نزدیک تماشا کند؟ یادآور شد: دوست داشتم این مسابقات را دنبال کنم ولی درگیر بازی های تیم بودم و الان هم در یک شهر دیگر هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.