پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به دو تصمیم تاثیرگذار داور در بازی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان بیان داشت: اشتباهات داور روی نتیجه بازی تاثیر داشت.

هاشم حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جدول رده بندی نشان می‌دهد شرایط استقلال خیلی مناسب نیست. این تیم مشکلاتی دارد که من به عنوان پیشکسوت باشگاه ترجیح می‌دهم پیش از دربی خیلی وارد آن نشوم تا برای تیم حاشیه درست نشود. اما اگر به صورت اجمالی بخواهم به آن اشاره کنم باید گفت عمده مشکلات این تیم در خط میانی قرار دارد.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: استقلال هافبک زیاد دارد اما در بین این هافبکها که خیلی هم خوب هستند، هافبکی که پا به توپ به خط دفاعی بزند و با پاس‌های خلاقانه ایجاد موقعیت بکند نداریم. یک هافبک مثل پاتوسی، جباروف یا جباری.

مهاجم پیشین آبی پوشان در خصوص دربی گفت: اگر بخواهیم از روی شرایط کنونی دو تیم نتیجه دربی را پیش بینی کنیم، باید شانس استقلال را کمتر بدانیم. اما پر واضح است که دربی هیچ ارتباطی به شرایط دو تیم قبل از بازی ندارد و اتفاقات داخل بازی هست که شرایط این دیدار را تعیین می‌کند.

وی با اشاره به شرایط روحی آبی پوشان به دلیل تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: این روزها شرایط بیرونی هم به استقلال لطمه می‌زند تا مشکلات مضاعف شود. مثلا داوری بازی با نفت مسجد سلیمان مشکلاتی داشت و شاهد اشتباهات تاثیر گذاری از سوی قاضی میدان بودیم.

حیدری تاکید کرد: از نظر من هم گل تبریزی درست بود و هم اخراج اسماعیلی کاملا اشتباه بود. همین دو تصمیم هم ۲ امتیاز حساس از استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان گرفت و هم یک بازیکن تاثیر گذار را برای دربی محروم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.