هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: سالهاست که برخی بازیکنان با رابطه به تیم ملی می رسند و این یک اتفاق بد برای فوتبال ماست.

عباس محمدرضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد تیم ملی ایران برابر هنگ کنگ در مرحله مقدماتی جام جهانی گفت: تیم ملی نسبت به زمان کی‌روش فاز هجومی‌تری پیدا کرده است و با ریسک بالاتری بازی می کند و همانند دوران کی روش بیشتر به دفاع نمی پردازد.

وی تاکید کرد: خط دفاع تیم ملی را خوب ندیدیم و شرایط دفاعی تیم ملی ایران مناسب نیست. بازیکنان این تیم با یکدیگر هماهنگ نبودند و باید در آینده جابجایی هایی در خط دفاع صورت بگیرد البته متاسفانه برخی بازیکنان سفارشی هستند و تحت هر شرایطی باید بازی کنند و این اتفاق خوبی برای فوتبال ما نیست.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: در دوران ما هم بودند بازیکنانی که با یک تلفن به تیم ملی دعوت می شدند و هرگز آنها از تیم ملی خط نمی خوردند و کاملا رابطه جای ضابطه را در فوتبال ما گرفته بود.

هافبک پیشین استقلال در ادامه گفت: در دوره ما هم چنین اتفاقی صورت گرفت. یکی دو بازیکن بودند که با سفارش برخی ها به تیم ملی آمدند و با اینکه حتی فوتبالیشان در حد لیگ های پایین تر نبود اما به خاطر یک تلفن مدتها در تیم ملی حضور داشتند.

محمدرضایی در مورد خط هافبک و حمله تیم ملی هم گفت: در خط هافبک نیاز به یک جابجایی وجود دارد. باید با قدرت بیشتری میانه میدان را در اختیار بگیریم البته هنوز عیار تیم ملی با ویلموتس مشخص نشده است. مطمئنا در آینده وقتی بازیهای سخت تری پیش روی ما قرار بگیرد آن زمان متوجه خواهیم شد که عیار تیم ملی و ویلموتس به چه میزان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.