داوید دخه‌آ با امضای قرارداد جدید از هم‌تیمی فرانسوی خود دستمزد بیشتری در منچستریونایتد دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «تایمز» انگلیس خبر داد مدیران باشگاه منچستریونایتد در روند مذاکره با داوید دخه‌آ برای تمدید قرارداد، امتیاز ویژه‌ای برای این دروازه‌بان اسپانیایی قائل شده‌اند که بر این اساس دستمزد او در صورت عدم کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا کم نخواهد شد.

طبق این گزارش، باشگاه منچستریونایتد قراردادی چهار ساله به ارزش ۱۳.۵ میلیون پوند در سال پس از کسر مالیات به دخه‌آ ۲۸ ساله پیشنهاد داده است. در قرارداد بازیکنان منچستریونایتد بندی وجود دارد که در صورت عدم کسب سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ۲۵ درصد از مبلغ قرارداد آنها کسر می‌شود.

مدیران باشگاه منچستریونایتد اما برای متقاعد کرد دروازه‌بان اسپانیایی خود برای امضای قرارداد جدید، این امتیاز ویژه و نادر را برای او قائل شده‌اند. بدون این بند هم دخه‌آ در صورت تمدید قرارداد، دستمزدی بیشتر از پل پوگبا در جمع شیاطین سرخ خواهد داشت.

این دروازه‌بان اسپانیایی که سال پایانی قراردادش با منچستریونایتد را سپری می‌کند، اخیراً مورد توجه باشگاه‌هایی همچون پاری‌سن‌ژرمن، یوونتوس و رئال مادرید قرار داشت.

دخه‌آ که در سال ۲۰۱۱ در ازای ۱۸.۹ میلیون پوند از اتلتیکومادرید به منچستریونایتد پیوست، در این سال‌ها همواره دروازه‌بان شماره «یک» شیاطین سرخ بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.