سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: از اعضای کمیته فنی و توسعه، رسانه‌ها و به طور ویژه علاقمندان به فوتبال در همدان دعوت می‌کنم تا با حضور در ورزشگاه به حمایت از تیم کشورمان بپردازند.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، حسین عبدی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: خوشبختانه پس از پنج ماه کار مداوم، تیم آماده حضور در مسابقات مقدماتی آسیا شده است. مراحل مختلفی را برای آماده‌سازی این تیم پشت سر گذاشتیم، اگرچه پس از هر مرحله سطح توقعات از ما و بازیکنان بسیار بالا بود اما از ابتدا هم گفته بودیم که هدفمان آماده‌سازی تیم تا شروع مسابقات است و در حال حاضر به این مرحله رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: با پشت سرگذاشتن مراحل آماده‌سازی شامل استعدادیابی، شرکت با دو تیم در دو تورنمنت و انجام چند بازی دوستانه، در نهایت آماده مسابقات مقدماتی هستیم. بدون شک کار آسانی پیش رو نداریم، همانطور که روزهای سختی را در این چند ماه پشت سر گذاشتیم. بازیکنان از نظر فنی و بدنی به سطح مطلوبی رسیدند. همه تمرکزمان بر ارائه فوتبال چشم نواز و قابل قبول و در نهایت کسب نتیجه مناسب است. ضمن اینکه نباید فراموش کرد که نتیجه‌گرایی در این رده سنی خلاف آینده نگری است.

عبدی درباره شرایط فعلی تیم و برگزاری اردو در همدان گفت: برای پیگیری تمرینات در شهر میزبان و انجام دو بازی دوستانه از ۱۵ شهریور به همدان آمدیم. شرایط و امکانات تمرینی خوبی داریم و امیدواریم که بدون بروز هرگونه مشکلی و با حفظ آرامشی که در این ۱۰ روز داشتیم، نتایج خوبی را با شروع مسابقات از دو روز دیگر کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان در پایان تاکید کرد: برای مسابقات نیاز به همدلی بیشتری داریم. از اعضای کمیته فنی و توسعه، رسانه‌ها و به طور ویژه علاقمندان به فوتبال در همدان دعوت می‌کنم که با حضور در ورزشگاه و حمایت و همدلی، همگی شاهد موفقیت تیم کشورمان باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.