ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه بازی با نفت آبادان نسبت به هفته‌های گذشته تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کادر فنی پرسپولیس پس از بازگشت ملی پوشان این تیم از اردوی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل هنگ کنگ تصمیم به تغییر ترکیب اصلی این تیم نسبت به دو بازی گذشته گرفت.

محمدحسین کنعانی زادگان که در تیم ملی به عنوان بازیکن اصلی وارد زمین شد و در قلب خط دفاع قرار گرفت قرار است در بازی امشب پرسپولیس با صنعت نفت آبادان به جای سیدجلال حسینی بازی کند.

کاپیتان اول پرسپولیس در حالی نیمکت نشینی را تجربه می کند که هیچگونه مصدومیتی ندارد تا شاهد بازی شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان به عنوان مدافعان میانی باشد.

همچنین آمادگی بالای محمد انصاری در تمرینات پرسپولیس و بهبود کامل مصدومیت وی سبب شده تا کادر فنی سرخپوشان تصمیم به استفاده از او به جای محمد نادری دردفاع چپ بگیرد. نادری در حالی روی نیمکت می نشیند که یکی از ملی پوشان پرسپولیس در بازی با هنگ کنگ محسوب می شود.

کالدرون برای هافبک های نفوذی خود نیز به فکر استفاده از سیامک نعمتی در جناح راست افتاده است تا وحید امیری نیز در کنار سید جلال حسینی و محمد نادری روی نیمکت پرسپوبلیس قرار بگیرد.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در حالی تصمیم به ایجاد تغییرات بزرگ در ترکیب سرخپوشان گرفته است که قبل از بازگشت ملی پوشان خود از اردوی تیم ملی چنین تصمیمی را نداشته است.

همچنین علیرضا بیرانوند دروازه بان اول تیم ملی فوتبال ایران نیز به دلیل محرومیت در ترکیب امروز پرسپولیس حضور ندارد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹:۴۵ امروز در هفته سوم رقابت های لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی قرار می گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.