تیم فوتبال تراکتور که در هفته دوم پرسپولیس را شکست داده بود، در هفته سوم توانست مقابل شاگردان علیرضا منصوریان یک امتیاز کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تراکتور تبریز که با جذب ستاره‌های فوتبال و به خدمت گرفتن یک مربی بزرگ و کار کشته به نام دنیزلی خیز بلندی برای قهرمانی در لیگ نوزدهم برداشته، در هفته سوم مقابل تیم ذوب آهن و بازیکنان عمدتا جوان این تیم یک امتیاز با خود به تبریز برد.

علیرضا منصوریان که در هفته اول بازیها و در حالی که تیمش با ۲ گل در خانه از حریف پیش بود، با اشتباهات فاحش دروازه‌بانش بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ واگذار کرد، در هفته دوم و در شهر جم به مصاف پارس جنوبی رفت که در آن دیدار با نتیجه بدون گل متوقف شد.

تیم جوان ذوب آهن در هفته سوم میزبان تیم مدعی تراکتور بود. تیمی که به تازگی موفق به شکست دادن پرسپولیس شده بود تا قدرتش را در لیگ برتر به رخ بکشد.

منصوریان که در این بازی همچنان احسان پهلوان، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی‌فر و محمدرضا خلعتبری را در اختیار نداشت، با ترکیبی نسبتا جوان مقابل تیم پر مهره تراکتورسازی مقابل شاگردان دنیزلی به میدان رفت.

بدشانسی‌های ذوب آهن وقتی کامل شد که ارسلان مطهری مهاجم اول آنها نیز در دقیقه ۴ بازی آسیب دید و این تیم با یک تعویض اجباری مواجه شد. سرمربی ذوب آهن که شگرد خاصی در استفاده از بازیکنان جوان دارد، یک مهاجم ۱۶ ساله به اسم علیرضا منظمی را به جای مطهری باتجربه به زمین فرستاد که این مهاجم جوان عملکرد خوبی در این بازی داشت.

در حالی که نیمه اول بازی دو تیم شرایطی برابر داشت، در نیمه دوم شاگردان علیرضا منصوریان با ارائه یک بازی کاملا یک طرفه حریف خود را کاملا تحت فشار و تحت تاثیر حملات خود قرار دادند و بارها تا باز کردن دروازه میهمان رفتند که هر بار این اتفاق بنا به دلایلی نیفتاد.

ذوبی‌ها در این بازی و به خصوص در نیمه دوم به حدی نسبت به حریف برتری داشتند که دنیزلی در دقایق پایانی بازی با دست زدن به تعویض‌های دفاعی و اضافه کردن اکبر ایمانی به خط میانی اش، رضایت خود را از حفظ تک امتیاز در این بازی نشان داد.

دو تیم ذوب آهن و تراکتور در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۹:۴۵ شب گذشته در فولادشهر به مصاف هم رفتند و دو تیم در پایان این بازی به تساوی بدون گل رسیدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.