حمیدرضا رجبی، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت که تیمش مقابل سپاهان دست به ریسک نزده و تهاجمی بازی نکرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اهواز، حمیدرضا رجبی پس از تساوی یک - یک فولاد خوزستان مقابل سپاهان اصفهان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: نکونام نتوانست به نشست خبری بیاید و عذرخواهی کرد. در مورد بازی باید بگویم سپاهان یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های چند سال اخیری است که دیدم، در حالی که ما چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم.

خوزستان| نکونام: با شروع فرسایشی لیگ عطش بازیکنان فروکش کرد/ داوران نورچشم ما هستند و با احترام تصمیمات‌شان را می‌پذیریم وی افزود: با شرایطی خوبی که تیم سپاهان داشت ما نمی‌توانستیم ریسک کرده و تهاجمی بازی کنیم. آنها مهره‌های بسیار خطرناکی داشتند، اما به خوبی توانستیم حریف‌مان را کنترل کنیم تا حدی که هیچ موقعیت جدی به آنها ندادیم. سپاهان هر دو بازی قبلی خود را برده بود و در شرایط ایده‌آلش به اهواز آمد. با این حال ما توانستیم بازی خوبی را مقابل آنها انجام دهیم. البته فولادی که در بازی‌های اخیر دیدید فولاد واقعی نیست، ما خیلی بهتر از این خواهیم شد. با آمدن نفرات غایب‌مان حتماً تیم بهتری را راهی مسابقات خواهیم کرد.

مربی تیم فولاد در پاسخ به این پرسش که چرا خط هافبک تیمش در امر بازی‌سازی ضعیف ظاهر شد، عنوان کرد: باید بگویم هر دو تیم در نیمه اول در امر بازی‌سازی خوب ظاهر نشدند. دلیلش‌ هم به خاطر پرس شدیدی بود که بر بازی حاکم بود. ما خیلی خوب سپاهان را کنترل کردیم، اگرچه اعتقاد دارم بازیکنان جوان‌مان در این بازی کم‌تجربه عمل کردند و انتظارمان از بازیکنان باتجربه به مراتب بیشتر بود. صحبت کلی من این است که با توجه به قدرت حریف و پرس شدیدی که آنها داشتند ما باید در خط دفاع بهتر بازی‌سازی می‌کردیم.

رجبی راجع به اینکه آیا تیمش قصد جذب بازیکن خارجی دارد یا نه، گفت: تا دو هفته پیش قرار نبود ما بازیکن خارجی جذب کنیم، البته نیاز داشتیم، اما باشگاه اعلام کرد که شرایط جذب بازیکن خارجی فراهم نیست. با این حال و با توجه به شرایط سختی که برای تیم پیش آمد باشگاه درخواست کادر فنی را قبول کرد و قرار شد ما یک هافبک طراح خارجی جذب کنیم. به همین خاطر فیلم ۲۰، ۳۰ بازیکن را دیدیم و هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم. البته یکی دو بازیکن را پسند کردیم، اما حاضر نشدند به ایران بیایند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایطی که فولاد دارد ما امسال نتوانستیم بازیکن میلیاردی جذب کنیم، در واقع در فصل نقل‌وانتقالات فولاد توانایی خرید بازیکن میلیاردی نداشت. به همین خاطر به این نتیجه رسیدیم که حداقل بازیکن خارجی جذب کنیم و تا هفته آینده این کار را خواهیم کرد.

مربی تیم فولاد در پایان در واکنش به انتقاد خبرنگاران از تعویض‌های دفاعی نکونام عنوان کرد: سپاهان تیمی است که نفرات بلندقامت زیادی را دارد، در حالی که میانگین قدی تیم ما متوسط و کوتاه است. آنها بازی مستقیم را انجام می‌دادند و با آمدن کی‌روش استنلی ما نیز میلاد بدرقه را که قد بلندی دارد به میدان آوردیم تا اجازه سرزنی به کی‌روش ندهد، اگرچه اعتقاد دارم می‌توانستیم در نیمه دوم یکی دو ضدحمله خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کنیم که موفق نبودیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.