دو بازیکن کلیدی تیم فوتبال لیورپول قطعاً نمی‌تواند این تیم را در بازی مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول تأیید کرد که آلیسون بکر و نابی کیتا به بازی سه‌شنبه شب مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی نخواهد رسید.

لیورپول سه‌شنبه شب در اولین دور از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به ایتالیا سفر می‌کند تا در ورزشگاه سن‌پائولو به مصاف ناپولی برود. این دو تیم سال گذشته نیز همگروه بودند و امسال علاوه بر رقابت با یکدیگر باید به مصاف تیم‌های سالزبورگ اتریش و خنک بلژیک هم بروند.

آلیسون بکر، بهترین دروازه‌بان فوتبال اروپا در سال ۲۰۱۹ مصدوم است و به همین دلیل نمی‌تواند قرمزپوشان بندرمرسی‌ساید را در سفر به ایتالیا همراهی کند. او ماه گذشته در بازی لیورپول مقابل نوریچ آسیب دید و مدتی است که جای خود را به آدریان داده است. کیتا هم به دلیل مصدومیت عضلانی قادر نیست که برای لیورپول در ورزشگاه سن‌پائولو بازی کند.

کلوپ در این باره به خبرنگاران گفت: همانطور که گفتم، قرار نیست که ما هیچ فشاری به بازیکنان‌مان بیاوریم و امیدوارم که همه چیز برای ادامه فصل خوب پیش برود. این برنامه‌ ماست. نابی تا بازگشت به تیم فاصله زیادی ندارد، در واقع او خیلی زودتر از آلیسون برمی‌گردد. فکر می‌کنم که او بعد از بازگشت‌مان از ناپولی در هفته آینده به تمرینات برگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.