سرمربی زنیت سن‌پترزبورگ مطالبی را درباره ناکامی سردار آزمون، مهاجم ایرانی در گلزنی بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ، سرگئی سماک در واکنش به این پرسش که تحلیل کلی او از بازی سردار آزمون برابر آرسنال تولا و گل نزدن در طول ۱۰ ساعت بازی‌های اخیر زنیت گفت: گلزنی سردار آزمون در زمان مناسبی روی خواهد داد. البته همه به این روند کمک خواهند کرد و دلمان می‌خواهد او هر چه زودتر گل بزند. سردار برای گلزنی تلاش می‌کند و در خدمت تیم زنیت است. این مهم‌ترین مساله است.

سرمربی زنیت در ادامه اظهار داشت: ما همین روند را ادامه می‌دهیم و قطعا زمان گلزنی آزمون هم فرا می‌رسد. منتظر می‌مانیم و کار خواهیم کرد. متاسفانه قانون دیگری برای این اتفاق و بهبود شرایط او نداریم.

سرگئی سماک سپس درباره این که آیا تردیدی برای قرار دادن سردار آزمون در ترکیب اصلی زنیت با توجه به بازی اخیرش برای تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر هنگ‌کنگ و به ثمر رساندن یگ گل داشت گفت: البته تردیدهایی بود. آزمون روز قبل از بازی با آرسنال تولا به سن‌پترزبورگ رسید. با او صحبت کردم و در نهایت به این نتیجه رسیدم که در ترکیب اصلی زنیت بازی کند. پرسشی درباره سردار آزمون مطرح نیست. بله، او در بهترین شرایط نیست اما همچنان کار می‌کند. تنها کمبود سردار فقط گلزنی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.