پیشکسوت فوتبال ایران ضمن اشاره به عملکرد تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ گفت: برد مقابل هنگ‌کنگ نمی‌تواند متر و معیار خوبی برای بررسی ویلموتس باشد. او در بازی با عراق عیار خود را نشان می دهد.

محمدرضا زادمهر در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ در نخستین حضور رسمی مارک ویلموتس در راس کادر فنی اظهار داشت: بازی در خانه حریفی بود که از لحاظ زمانی و مکانی فاصله بسیار زیادی با ایران داشت که این موضوع ناخود آگاده روی عملکرد بازیکنان ایران تاثیر را گذاشته بود. با این حال ملی پوشان آمادگی جسمانی بسیار خوبی داشتند توپ را مدام به گردش در می آوردند.

کارشناس فوتبال ایران افزود: ایران در این بازی دو گل زد و چندین گل هم نزد. تیمی که بدون بازی تدارکاتی به هنگ کنگ رفته بود توانست پیروزی کسب کند و از این بازی هم در راستای شناخت هرچه بیشتر اعضای تیم از یکدیگر استفاده کند.

وی درباره نقاط ضعف و قوت تیم ملی ایران تاکید کرد: بازی با هنگ کنگ را نمی توان متر و معیاری برای بررسی عملکرد تیم ملی فوتبال ایران دانست. عیار ویلموتس با این تیم در بازی با عراق مشخص می شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شروع مجدد رقابت های لیگ برتر تصریح کرد: پرسولیس با کالدرون نیاز دارد تا مقابل صنعت نفت آبادان به برد رسیده تا دوباره در مسیر موفقیت قرار گیرد. باخت به تراکتور می تواند برای پرسپولیس ثمربخش باشد. این تیم در ابتدای مسیر، شکست خورد. من فکر می کنم پرسپولیس و استقلال تهران به زودی موتورهایشان روشن می شود. استراماچونی با اینکه نتوانست در دو هفته ابتدایی نتایج خوبی را با استقلال بگیرد اما تیمش را به خوبی آماده کرده که قطعا تاثیراتش را خواهیم دید.

زادمهر درباره احضار علی بیرانوند به کمیته انضباطی بابت رفتار ناشاسیت خود در بازی با تراکتور تبریز یادآور شد: پرسپولیس تیم بزرگی استو هر رفتاری از سوی مربی و بازیکن این تیم زیر ذره بین است. مسئولان باشگاه باید بیرانوند را توجیه کنند. او بهترین در آسیاست. بیرانوند باید تجارب بزرگی را کسب کند. زمانی هم به این مهم می رسد که ترانسفر موفقی برای حضور در تیم های معتبر دنیا داشته باشد. چنین اتفاقی اگر رخ دهد می تواند هم به نفع بیرانوند باشد هم پرسپولیس.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )