مدیربرنامه‌های مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر از تمایل خود برای رساندن این بازیکن ملی‌پوش به بارسلونا در آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بتو یاکه، مدیربرنامه‌های لائوتارو مارتینس، بازیکنی که این روزها برای تیم ملی آرژانتین خوب گل می‌زند، از پیوستن او به بارسلونا استقبال کرد. در تابستان خبرهایی مبنی بر تمایل بارسلونا به خرید لائوتارو منتشر شد و مدیربرنامه‌های این بازیکن ۲۲ ساله هم امیدوار است که چنین اتفاقی رخ داد.

مارتینس دو روز پیش در بازی دوستانه تیم ملی آرژانتین مقابل مکزیک هت‌تریک کرد و شمار گل‌های ملی خود در ۱۲ بازی‌اش را به ۱۴ رساند که باعث شد او بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

بتو یاکه به شبکه TyC Sports آرژانتین گفت: دیدن هم‌تیمی شدن لائوتارو با لئو مسی در بارسلونا فوق‌العاده خواهد بود. از اینکه می‌بینم که او در چنین سطحی بازی می‌کند و اینقدر آرامش خاطر و رضایت دارد، خیلی خوشحالم. لائوتارو در کنترل توپ پس از دریافت پاس، تبحر خاصی دارد و همین موضوع کار مدافعان برای مهار او را بسیار سخت می‌کند.

مارتینس و اینتر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل جاری با مسی و یارانش در بارسلونا روبه‌رو خواهند شد و این فرصتی است که بارسایی‌ها از نزدیک شاهد عملکرد مهاجم جوان رقیب همگروه‌شان باشند.

مدیربرنامه‌های مارتینس افزود: لائوتارو بازیکن بسیار متواضعی است. زمانی که من به باهیا بلانکا رفتم تا او را ملاقات کنم، بردنش از آنجا خیلی سخت بود چون او خیلی به خانواده‌اش وابسته بود و نمی‌خواست از آنها جدا شود. خوشبختانه، والدینش به من اعتماد کردند. قبل از رفتن به اینتر، من به او گفتم که برای وفق دادن خودش با شرایط زندگی در ایتالیا مشکلی نخواهد داشت چون می‌دانم که او هرچه در ذهنش بپروراند، به آن خواهد رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.