پیشکسوت آبی پوشان گفت: در جلسه با وزیر هم به او گفتیم گرایشش به پرسپولیس بیشتر است که ایشان قبول نکردند با این حال ما هنوز هم بر این باور هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از نشست چند پیشکسوت استقلال در حضور امیر حسین فتحی با وزیر ورزش، سلطانی‌فر دیداری خصوصی با علی پروین داشت که این موضوع باعث واکنش برخی پیشکسوتان آبی شد.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر با گلایه از نگرش دو گانه وزیر به پیشکسوتان دو باشگاه و همچنین رفتار دو گانه فدراسیون فوتبال نسبت به پرسپولیس و دیگر باشگاه‌ها، صحبتهایی را مطرح کرد.

هنوز هم می‌گویم وزیر هوای پرسپولیس را بیشتر دارد

در نشست با وزیر رسما به او گفتیم نظرمان این است که هوای پرسپولیس را بیشتر دارد که ایشان توجیهاتی آورد و ادعای ما را رد کرد. اما بنده هنوز هم معتقدم حتی اگر وزیر مثل پسرش پرسپولیسی نباشد، باز هم هوای آنها را بیشتر دارد. برای اثبات این حرفم دلایل خاص خودم را دارم.

آفتاب آمد دلیل آفتاب

یکی از دلایلی که برای ادعایم دارم این است که وزیر درست به فاصله یکی دو روز بعد از جلسه‌ای که با پیشکسوتان استقلال به صورت جمعی داشت، یک نشست کاملا خصوصی با علی پروین، پیشکسوت و اسطوره باشگاه پرسپولیس داشت.

ما نمی‌گوییم چرا با علی پروین جلسه خصوصی می‌گذارند، حرف‌مان این است چرا مثل این جلسه را با اسطوره استقلال که علی جباری باشد نمی‌گذارند؟ چرا علی پروین می‌تواند تنهایی وزیر را ببیند اما علی جباری نمی‌تواند؟ آیا این تبعیض نیست؟

مسیر جلسه منحرف شد

جلسه با وزیر پیشنهاد علی جباری اسطوره باشگاه استقلال و رییس کمیته پیشکسوتان باشگاه بود. اما اتفاقاتی طراحی شد که در این جلسه جباری تنها نباشد و حضور تعداد زیادی از جمله مدیرعامل باشگاه در این جلسه باعث شد تا جباری نتواند آن حرفهایی را که باید، به وزیر بزند و اینگونه بود که مسیر جلسه منحرف شد.

در این جلسه طوری افراد دعوت شده بودند که جناح بندی وجود داشت و اگر جباری صحبتهایی که آماده کرده بود را با وزیر مطرح می‌کرد، تنش‌های زیادی ایجاد می‌شد و برای همین علی جباری ملاحظه کرد و عملا این نشست به یک جلسه خنثی تبدیل شد.

در همین جلسه من هم می‌خواستم برخی صحبتها را مطرح کنم و از آنجایی که کوچکترین عضو جمع بودم و دیدم پیشکسوتانی بزرگتر از من آنجا حضور داشتند که ممکن است صحبتهایم باعث ایجاد تنش شود، ملاحظه کردم.

بین استقلال و پرسپولیس تبعیض است

باز هم تاکید می‌کنم بین دو تیم استقلال و پرسپولیس تعبیض قائل می‌شوند. این تبعیض از وزیر آغاز می‌شود و به فدراسیون و کمیته انضباطی کشیده می‌شود. فدراسیون و کمیته انضباطی هم با مهربانی بیشتری با پرسپولیس برخورد می‌کنند و بی‌پرده بگویم هوای این تیم را دارند.

تاج عدالت را اجرا نمی‌کند

چرا باید مهدی تاج شخصا به پرونده انضباطی بیرانوند ورود کند و آن جمله تاریخی را بگوید؟ چرا تاج با این جمله القا می‌کند حکم محرومیت تعلیقی بیرانوند اجرایی نشود؟

پرسپولیسی ها مصونیت دارند

در گذشته هم شاهد بودیم که بازیکنان و حتی مربیان پرسپولیس تخلفات انضباطی در زمین و خارج از زمین مسابقه مرتکب شده‌اند اما کمیته انضباطی با مهربانی با آنها برخورد کرده است. این رفتار باعث شده تا پرسپولیسی‌ها به نوعی برابر محرومیت مصونیت پیدا کنند.

من به یاد نمی‌آورم آخرین محرومیتی که کمیته انضباطی برای پرسپولیسی‌ها اعمال کرده چه بوده. در حالی که به کَرات بی انضباطی آنها را به یاد دارم. این رفتار باعث می‌شود شائبه ایجاد شود که فدراسیون هم دوست ندارد برای پرسپولیس چالش ایجاد شود و این رفتار عین بی عدالتی در فوتبال ایران است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )