پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه مدیران انتخاب شده وزارت ورزش دردی از این تیم دوا نکردند، گفت: انصاریفرد از پیشکسوتان پرسپولیس است و حضور او می تواند راهگشا شود.

ضیا عربشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد گابریل کالدرون در هفته های ابتدایی لیگ برتر با پرسپولیس گفت: هر مربی جدیدی نیاز به زمان دارد. بخصوص اینکه او سابقه حضور در فوتیال ایران را نداشته است. چند هفته ای باید بگذرد تا بتوان درباره عملکرد او اظهار نظر کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره روی کارآمدن محمدحسن انصاریفرد در پست مدیرعاملی پرسپولیس افزود: او به خانه خودش برگشته است و این موضوع قطعا به درد تیمی خواهد خورد که نیاز به یک مدیر کاربلد داشت. حالا می تونا از وزیر ورزش خواست که هیات مدیره باشگاه هم تغییر کند تا تیم بتواند زودتر به اهدافش برسد.

وی افزود: آمدن افرادی از وزارت ورزش به باشگاهی همچون پرسپولیس نتوانست دردی را دوا کند. آنها شناختی از این باشگاه و خواسته هوادارانش نداشتند و باعث شدند تا مشکلات پرسپولیس حل نشده باقی بماند.

عربشاهی درباره مشکل گلزنی پرسپولیس یادآور شد: من فکر می کنم مهاجم برزیلی نیاز به تمرینات بدنی بیشتری دارد. جونیور باید خودش را لاغر کند. ابزارهای پرسپولیس در خط حمله کم نیست و فکر می کند کالدرون اگر از هوش خود استفاده کند می تواند بازی های بعدی را با بردهای پرگل به پایان برساند. اگر این تیم مشکل گلزنی اش را حل کند قطعا در دربی برنده خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.