محمد نصرتی، سرمربی تیم فوتبال گل ریحان از همتای ایتالیایی خود در استقلال به عنوان یک مربی خوب و باکلاس یاد کرد.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست ۳ بر یک تیمش مقابل استقلال در دیدار تدارکاتی اظهار داشت: ما برای اینکه بازیکنان‌مان از شرایط مسابقه دور نشوند، اقدام به برگزاری دیدار تدارکاتی کردیم. سعی کردیم از بازیکنانی که کمتر فرصت بازی کردن داشتند، استفاده کرده و ارزیابی‌شان کنیم تا اعتمادبه‌نفس‌شان نیز بالا برود. بازی خیلی خوبی بود و تنها داور کمی از کیفیت آن را زیر سؤال برده بود. داور پنالتی‌های بی‌موردی برای استقلال گرفت. مشابه پنالتی استقلال، توپ به دست بازیکن خورد، اما داور پنالتی نگرفت.

وی در مورد ارزیابی‌اش از تیم استقلال تضریح کرد: نکته واضح استقلال این است که استراماچونی دوست دارد تیمش فوتبال باکیفیتی روزی زمین بازی کند. تیم استقلال واقعاً دنبال فوتبال بازی کردن بود و دنبال این نبود که از راه‌های دیگر برای رسیدن به گل استفاده کند. استقلالی‌ها با مربی جدید خود کار اصولی را انجام می‌دهند و می‌خواهند تیم‌شان را از پایه درست کنند.

سرمربی گل ریحان درباره اینکه هواداران استقلال کم طاقت بوده و منتظر نتیجه‌گیری تیم‌شان هستند، تصریح کرد: هواداران استقلال باید صبر و تحمل‌شان را بالا ببرند. استراماچونی مربی بین‌المللی است، با تیم‌های بزرگی کار کرده و کارنامه درخشانی دارد. استراماچونی انگیزه خوبی برای کار کردن در استقلال دارد. به اعضای مجموعه استقلال تبریک می‌گویم که با آوردن چنین مربیانی به فوتبال ملی ما نیز کمک می‌کنند.

نصرتی راجع به صحبت‌هایی که با سرمربی استقلال انجام داد، گفت: برای این مربی آرزوی موفقیت در ایران را کردم. کار کردن سخت است و یکسری مشکلات نیز وجود دارد. استراماچونی هم از من درباره لیگ یک و شرایط تیمم سؤال پرسید. یکی دو خاطره از بازی‌های تیم ملی در جام جهانی و بازی خاطره انگیزه ایران و رم تعریف کردم. به اعتقاد من استراماچونی مربی خیلی خوب، با شخصیت و باکلاسی است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )