مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ برای آینده خود دو سناریو پیش‌ رو دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد گردش مالی این باشگاه در سال مالی ۱۹-۲۰۱۸ نسبت به سال گذشته ۱۴.۱ درصد رشد داشته است. بر این اساس گردش مالی بایرن از ۶۵۷ میلیون یورو در فصل ۱۸-۲۰۱۷ به ۷۵۰.۴ میلیون یورو در فصل ۱۹-۲۰۱۸ رسیده است. بایرن مونیخ همچنین خبر داد این باشگاه فصل گذشته به سود ۵۲.۵ میلیون یورویی رسیده، این در حالی است که فصل پیش از آن به سود ۲۹.۵ میلیون یورویی دست یافته بود.

نشریه «بیلد» آلمان هم خبر داد، با تغییر مدیریت در باشگاه بایرن مونیخ که همراه با جدایی اولی هوینس و کارل هاینتس رومنیگه از رأس مدیریت این باشگاه آلمانی خواهد بود، دو سناریو پیش‌روی حسن صالیحمیدزیچ، مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ قرار خواهد داشت. یکی از گزینه‌ها این است که او در همین پست باقی خواهد ماند و قراردادش تا سال ۲۰۲۲ تمدید و حقوقش هم افزایش خواهد یافت. سناریوی دیگر این است که او ارتقای درجه گرفته و به هیئت مدیره باشگاه راه پیدا خواهد کرد و مکس اِربل، مدیر ورزشی تیم فوتبال بوروسیا مونشن‌گلادباخ جانشین وی در پست مدیر ورزشی بایرن خواهد شد، کسی که اولیور کان (مدیر اجرایی بعدی بایرن مونیخ) علاقه زیادی به وی دارد.

طبق این گزارش، در سال ۲۰۱۷ وقتی که بایرن مونیخ به دنبال استخدام مدیر ورزشی بود، اولی هوینس علاقه زیادی به استخدام مکس اربل داشت اما رومنیگه موافق انتخاب فیلیپ لام برای این پست بود. در نهایت اما هیچیک از گزینه‌ها انتخاب نشدند و صالیحمیدزیچ به عنوان مدیر ورزشی بایرن مونیخ منصوب شد. حالا اما اولیور کان می‌تواند رویای هوینس برای استخدام اربل را پس از چند سال محقق کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.