هافبک برزیلی تیم فوتبال بارسلونا به صورت قرضی به یکی دیگر از تیم‌های لالیگا پیوست و جالوروسی نیز هافبک خود را راهی بوندس‌لیگا کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بارسلونا با تمدید قرارداد رافینیا او را برای یک فصل به تیم سلتاویگو قرض داد. این باشگاه با اعلام اینکه قرارداد هافبک برزیلی خود را برای یک سال دیگر تمدید کرده است، از انتقال او به ستاویگو خبر داد. سلتاویگو بابت قرض گرفتن رافینیا قرار نیست پولی به بارسلونا بپردازد ولی در عوض پذیرفته است که کل حقوق او را بپردازد. البته بارسلونا در صورت درخشش رافینیا در سلتاویگو می‌تواند تا یک و نیم میلیون یورو پاداش دریافت کند.

رم شیک را به آلمان فرستاد دیگر جابجایی مهم آخرین روز بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا، انتقال پاتریک شیک مهاجم چک‌تبار تیم فوتبال رم به تیم لایپزیگ بود. او که تابستان سال گذشته به جالوروسی پیوست برای یک فصل به تیم آلمانی قرض داده شده است. رم بابت قرض دادن شیک به لایپزیگ ۳.۵ میلیون یورو دریافت کرده و ۵۰۰ هزار یورو دیگر هم می‌تواند به عنوان پاداش دریافت کند. قرارداد رم با لایپزیگ برای انتقال شیک به آلمان به گونه تنظیم شده که طرف آلمانی را ملزم می‌کند در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده، با پرداخت ۲۹ میلیون یورو دیگر به تیم ایتالیایی، این قرارداد را از حالت قرضی به قطعی تبدیل کند.

هافبک تاتنهام راهی پرتغال شد باشگاه تاتنهام انگلیس با انتقال قطعی هافبک خود مارکوس ادواردز به تیم ویتوریا ستوبال پرتغال موافقت کرد. اردواردز ۲۰ ساله با تیم پرتغالی قراردادی ۴ ساله به ارزش ۱۵ میلیون یورو بسته که برای آن غرامت فسخ هم تعیین شده است.

آتالانتا قرارداد اشکرتل را فسخ و مدافع سویا را جذب کرد باشگاه آتالانتای ایتالیا اعلام کرد که قرارداد مدافع هلندی‌اش مارتین اشکرتل را کمتر از یک ماه پس از جذب او فسخ کرده است. طبق اعلام این باشگاه، فسخ قرارداد فی‌مابین با رضایت دو طرف صورت گرفته است. مدافع سابق تیم فوتبال لیورپول ماه آگست به عنوان بازیکن آزاد به آتالانتا پیوسته بود اما بدون انجام حتی یک بازی از این تیم جدا شد. باشگاه آتالانتا همچنین اعلام کرد که یک مدافع میانی دیگر جذب کرده که این بازیکن سیمون کیائر مدافع ۳۰ ساله سویا است. کیائر برای یک فصل به صورت قرضی برای آبی‌و‌مشکی‌پوشان برگامو بازی خواهد کرد و به این ترتیب به لیگی برمی‌گردد که پیش از این با تیم‌های رم و پالرمو در آن بازی کرده بود. کیائر در حالی به آتالانتا پیوست که در هر سه بازی این فصل سویا به میدان رفته بود.

چیچاریتو به سویا پیوست سویا در آخرین روز بازار نقل و انتقالات فقط فروشنده نبود چرا که این باشگاه مهاجم مکزیکی وستهام، خاویر هرناندس ملقب به «چیچاریتو» را هم خرید. چیچاریتو با قراردادی ۸ میلیون یورویی لندن را به پیوستن به سفیدپوشان آندلس ترک کرد. او که دو سال و نیم از حضورش در وستهام می‌گذشت، با قراردادی سه ساله به سویا پیوسته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.