سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید به وجود برخی اشتباهات در عملکرد شاگردانش در شب پیروزی خانگی مقابل ایبار اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اتلتیکومادرید شب گذشته (یکشنبه) در هفته سوم لالیگا، مقابل میهمانش ایبار با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و سومین برد متوالی‌اش را در فصل جدید کسب کرد.

اتلتیکو این برد را در شرایطی کسب کرد که در ۱۹ دقیقه ابتدایی بازی دو بار دروازه‌اش باز شده بود و تا دقیقه ۲۷ هم نتوانست به حریف گل بزند. گل سوم و پیروزی‌بخش روخی بلانکو هم با تعویض طلایی سیمئونه و توسط توماس پارتی به ثمر رسید که در دقیقه ۸۴ جای ژوائو فلیکس (زننده گل اول) را گرفت.

سیمئونه در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت: مسئولیت بازی در اتلتیکومادرید سنگین است و بازیکنانی که به تازگی به تیم ما آمده‌اند، دارند کمک می کنند که آن را از نو بسازند. ما می‌خواهیم برنده باشیم و باز هم ببریم و ببریم.

اگرچه عملکرد اتلتیکومادرید مقابل ایبار چنگی به دل نمی‌زد، سیمئونه ترجیح داد به نکات مثبت بازی شاگردانش از جمله روحیه بالای آنها اشاره کند.

وی افزود: وقتی شما بازی را ۳ بر ۲ می‌برید، یعنی اینکه قطعاً مرتکب اشتباهاتی شده‌اید. مهمترین چیز اما این است که بعد از ضربه خوردن روحیه‌تان را از دست ندهید و به تلاش خود ادامه دهید. بعد از ۲۰ دقیقه اول، ما دوباره خودمان را پیدا کردیم و با صلابت بازی کردیم.

سیمئونه با تعویضی که در دقایق پایانی مسابقه انجام داد، نقش پررنگی در پیروزی شاگردانش داشت. او درباره تصمیمش برای تعویض فلیکس با پارتی گفت: می‌دانم که تعویض کردن یک نوع ریسک است. من دیدم که ژوائو فلیکس خسته شده و اینکه توماس پارتی قدرت حمله‌ور شدن به دروازه حریف را دارد. گاهی اوقات تعویض‌هایی که به نظر برخی دفاعی می‌آید، می‌تواند هجومی هم باشد.

بازی بعدی اتلتیکومادرید شنبه ۲۳ شهریور در خانه رئال سوسیه‌داد است و این تیم ۴ روز پس از آن در اولین بازی اروپایی‌اش در این فصل میزبان یوونتوس خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.