هافبک استقلال تهران گفت: استراماچونی در رختکن با بازیکنان خداحافظی نکرده و این فقط یک شایعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید باقری پس از تساوی یک بر یک استقلال برابر فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی گفت: بازی کاملا در اختیار ما بود. ما همه کار در این دیدار انجام دادیم، گل زدیم، موقعیت های گل داشتیم و باید این دیدار را با پیروزی به پایان می رساندیم اما متاسفانه در ثانیه های پایانی و در وقت های تلف شده وقت اضافه گل بدی را دریافت کردیم و نتوانستیم سه امتیاز را از آن خود کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می شود استراماچونی در رختکن با بازیکنان خداحافظی کرده، گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و این موضوع شایعه است. ما از از سرمربی تیممان حمایت می کنیم و مطمئن باشید او با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

هافبک استقلال تهران در مورد مصدومیتش در اواخر دیدار مقابل فولاد هم گفت: با تشخیص کادر پزشکی باید ام. آر. آی بگیرم و بعد وضعیتم مشخص خواهد شد و الان نمی توانم چیزی در این مورد بگویم.

باقری تصریح کرد: ما فقط بدشان هستیم و نمی دانم چرا توپ هایمان به گل تبدیل نمی شود و ما در ثانیه های پایانی از حریف گل دریافت می کنیم.

وی در مورد عملکرد فغانی هم افزود: اجازه دهید در این خصوص کارشناسان نظر بدهند و من نمی توانم حرفی در این مورد بزنم.

هافبک استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که امروز، آبی پوشان در زمین شاداب نبودند ادامه داد: با صحبت شما کاملا مخالفم زیرا ما بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم ولی فقط توپ هایمان به گل تبدیل نشد و این حرف شما را هرگز نمی پذیرم.

وی در پایان گفت: مجبورم دوباره از یک جمله کلیشه ای استفاده کنم و فقط از هواداران عذرخواهی کنم. آنها امروز برای ما سنگ تمام گذاشتند ولی بدشانس بودیم و در ثانیه های پایانی گل خوردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.