کاظم محمودی می‌گوید تراکتورسازی را نمی‌توان با یک بازی قضاوت کرد و باید به دنیزلی و شاگردانش فرصت داد.

کاظم محمودی پیشکسوت تراکتورسازی در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد هفته نخست این تیم برابر نفت مسجدسلیمان و تساوی بدون گل برابر این تیم خوزستانی اظهار کرد: تیم آن طور که باید و شاید هماهنگ نبود و این هم دلایل خاص خود را دارد. بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شدند و این هماهنگی زمان می‌برد.

وی ادامه داد: دنیزلی با وجود این که ۸ سال پیش در فوتبال ایران بود اما هنوز آشنایی کافی ندارد و باید شناخت کافی برسد. تراکتور می‌تواند در هفته‌های بعد تیم بهتری شود. چیزی که در بازی تیم مشخص بود این بود که تراکتور در فاز حمله برنامه‌ خاصی نداشت. در دفاع هم تراکتور خودی نشان نداده و نمی‌شود آن را زیاد ارزیابی کرد زیرا نفت مسجدسلیمان موفق نشد فشار زیادی به مهمانش بیاورد. در اواخر بازی تعویض‌هایی انجام شد که خوب نبود. مثلا می‌توانست برای به گل رسیدن ساسان انصاری را در زمین نگه دارد و با دو مهاجم حمله کند اما این کار را نکرد.

پیشکسوت تراکتورسازی در خصوص عملکرد فردی بازیکنان جدید این تیم گفت: هنوز نمی‌توان گفت که کدام بازیکن به درد تیم می‌خورد و کدام خوب نیست. به هر حال بعضی از این بازیکن‌ها دیر به تمرین تیم اضافه شدند و هنوز هماهنگی کامل را ندارند. هم‌چنین به خاطر تاخیر در حضورشان در تمرین‌های تراکتور، هنوز بدنشان کامل آماده نشده و در اواخر بازی با نفت مسجدسلیمان دیدم که بعضی از بازیکنان کم آورده بودند و نای دویدن نداشتند.

محمودی درباره دیدار هفته آتی این تیم برابر پرسپولیس گفت: درست است که پرسپولیس سه سال قهرمان ایران شده اما بازی در تبریز حسن‌های خودش را دارد. تراکتور تیم قوی و خوبی است و پرسپولیس به هیچ وجه کار راحتی ندارد. هواداران تراکتور ۵۰ درصد کار را حل می‌کنند و بقیه آن بر دوش کادر فنی و بازیکنان است.

وی در پایان تاکید کرد: هنوز نمی‌توان درباره تراکتور نظر قطعی داد زیرا این تیم تنها یک بازی انجام داده است و قابل ارزیابی نیست. این تیم در طول به تاخیر افتادن لیگ تنها سه بازی دوستانه برگزار کرد که این ضعف مدیریت باشگاه را نشان می‌دهد. تراکتور واقعی از دو سه هفته دیگر مشخص می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.