پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به باخت این تیم در هفته نخست، گفت: شکست برابر ماشین سازی دلایل متعددی دارد که عمده‌ترین آن به خاطر مشکلات مدیریتی است.

هاشم حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شکست استقلال برابر ماشین سازی نمود مشکلات ریز و درشتی بود که گریبان این تیم را گرفته است. مشکلاتی که بسیار زیاد هستند اما بزرگترین و اصلی ترین آن مشکل مدیریتی است.

پیشکسوت آبی پوشان اضافه کرد: اگر بخواهیم مشکلات فنی تیم را باز کنیم باید در وهله اول به نقطه ضعف بزرگ این تیم در عمق خط دفاعی اشاره کنیم. جایی که دو بازیکن شبیه به هم حضور دارند و هر تیمی که از مهاجم سرعتی استفاده کند این خط دفاعی را با خطر مواجه می‌کند.

وی افزود: سپس می‌توان به استفاده همزمان از دو هافبک دفاعی مشابه اشاره کرد. مشکلی که فصل قبل هم بود و امسال هم ادامه دارد. فرشید باقری و علی کریمی هافبک‌های خوبی هستند اما هر دو شبیه هم و با قابلیت‌های دفاعی زیاد بازی می‌کنند و این باعث می‌شود فاصله خط میانی و حمله زیاد باشد.

مهاجم پیشین آبی پوشان بیان داشت: این حرفها را نمی‌زنم چون استقلال مقابل ماشین سازی شکست خورده، بلکه به این دلیل می‌زنم که پیشرفتی در فوتبال تیمی نمی‌بینم.

حیدری با تاکید بر این که این همه رفت و آمد و تغییرات حتما در طول فصل باز هم به تیم لطمه می‌زند گفت: وقتی به جای کمیته فنی از دلال‌ها مشورت گرفته شود شرایط بهتر از این نمی‌شود. چون سود دلال‌ها در رفت و آمد و تغییرات زیاد است. آنها به منافع خودشان فکر می‌کنند نه به منافع تیم.

وی در ادامه بیان داشت: با این شرایط که بر استقلال حاکم شده من به عنوان پیشکسوت واقعا نگرانم. هرچند تا انتقاد کنیم می‌گویند حاشیه درست کردیم، اما نمی‌توانم سکوت کنم. مرتب می‌گویند هوادار حمایت کند، پیشکسوت حمایت کند، هیچ کس انتقاد نکند، اما تا کی پیشکسوتان باید در مقابل این همه کاستی سکوت کنند؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.