سرمربی تیم فوتبال ناپولی بعد از برد تیمش مقابل فیورنتینا از رفتار تعدادی از هواداران حریف انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که شاگرانش شب گذشته (شنبه) در هفته اول فصل جدید رقابت‌های سری A ایتالیا در خانه فیورنتینا به برتری ۴ بر ۳ دست یافتند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: آنها توپ را بین خطوط نگه داشتند و ما هم چند کارت گرفتیم. در ادامه سعی کردیم مانع کارت گرفتن بیشتر شویم. ما به خوبی دفاع نکردیم و این کاملاً مشهود بود. در تحت‌ فشار قرار دادن حریف هم کمی کُند بودیم اما وقتی فیورنتینا از آن شور و حرارت خود افتاد، ما در کنترل توپ بهتر عمل کردیم.

وی افزود: در این بازی همه همه اتفاقی افتاد، ما سه گل خوردیم اما در مقابل ۴ گل هم زدیم که بد نبود. جو موجود در ورزشگاه آرتمیو فرانکی اغلب آتشین و خصمانه است اما پس از ۹۰ دقیقه توهین تماشاگران، رو به تماشاگران فیورنتینا کردم و به آنها پیشنهاد کردم که به خانه بروند چون دیر شده بود. شنیدن چنین توهین‌هایی آن هم به طور بی‌وقفه از جانب هواداران خوشایند نبود، به خصوص اینکه پدر من هوادار پر و پا قرص فیورنتینا بود. من کلاه از سر برای اکثریت هواداران فوق‌العاده فیورنتینا برمی‌دارم اما پشت نیمکت ما یکسری احمق بودند.

سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان ناپل در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من پیش از این گفتم که این تیم توانایی فتح اسکودتو را دارد و مسئولیتش را هم برعهده می‌گیرم. به صورت تیمی هم همه ما باید مسئولیت‌پذیر باشیم چون ما تیمی قدرتمند و با پتانسیلی بالا داریم و در این بازی این را نشان دادیم، هر چند خیلی عالی نبودیم. به هر حال باید به کاری که داریم می‌کنیم، ادامه دهیم. از تمرین دادن این تیم مانند چند تیم دیگری که هدایت‌شان را برعهده داشته‌ام، راضی هستم.

کارلتو همچنین درباره بازی بعدی تیمش که در خانه یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی خواهد بود، یادآور شد: یوونتوس در حال عبور از مرحله کار با یک مربی به مربی دیگری است اما ما سعی می‌کنیم بازی فوق‌العاده‌ای همراه با شور و تمرکز مقابل آنها انجام دهیم. ما می‌دانیم که این پیچده‌ترین بازی فصل ما است، حتی اگر در هفته دوم مسابقات باشد. در ضمن برای مائوریتزیو ساری - که دچار ذات‌الریه شده است - آرزوی بهبودی هر چه سریع‌تر دارم. می‌دانم که در بازی بعدی او را نخواهم دید، پس می‌خواهم از همین جا پیامم را به او برسانم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.