سرمربی لیورپول رویکرد و انگیزه مردانش در شب کسب پیروزی قاطع خانگی مقابل آرسنال ستود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیورپول سومین برد متوالی‌اش در فصل جدید لیگ برتر انگلیس را با کسب پیروزی ۳ بر یک مقابل آرسنال در دیداری خانگی شب گذشته (شنبه) مقابل آرسنال به ثبت رساند و جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کرد. این چهارمین برد متوالی شاگردان یورگن کلوپ با احتساب پیروزی‌شان مقابل چلسی در بازی سوپرجام اروپا است که آمادگی و انگیزه آنها را برای تلاشی دیگر جهت شکستن طلسم طولانی مدت ناکامی‌های‌شان در لیگ برتر به رخ رقبا کشید. لیورپول میهمانی را شکست داد که آن هم مانند خودش در این فصل بدون شکست بود.

کلوپ در پایان بازی به خبرنگاران گفت: تیم ما با اینکه هنوز ابتدای فصل است بازی فوق‌العاده‌ای ارائه کرد. واقعاً تماشایی بود. نمایشی با تمام قدرت، انرژی، حرص و عطش که من فکر می‌کنم این همان چیز‌هایی است که شما برای شکست دادن تیمی مانند آرسنال نیاز دارید. ما هنوز در ابتدای فصل هستیم و به همین دلیل دیدن تیم در چنین سطحی از انرژی استثنایی است. میزان تلاش و دوندگی تمام اعضای تیم خارق‌العاده بود. نظم تاکتیکی تیم ما به جز در یک بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه‌ای عالی بود.

با اینکه لیورپول در پایان بازی، همه چیز را تمام شده فرض کرد و تاوانش را با دریافت یک گل داد، کلوپ باز هم از عملکرد شاگردانش رضایت داشت.

وی افزود: ما ۸۰ دقیقه کاملاً سوار بر بازی بودیم. اینجا دیزنی‌لند نیست که لازم باشد ما در هر ثانیه مردم را به وجد بیاوریم.

محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول یکی از بازیکنان کلیدی لیورپول در این بازی بود. او یک بار در دقیقه ۴۹ از داوید لوئیز پنالتی گرفت و بعد از آن هم مدافع برزیلی حریف را از پیش رو برداشت تا حرکت فردی زیبایش را با یک گل تماشایی تکمیل کند.

سرمربی آلمانی لیورپول در تمجید از ستاره سابق رم، افزود: فکر می‌کنم که تصمیم‌گیری درباره پنالتی، کاملاً واضح بود. گل سوم محمد هم کاملاً حیرت‌آور بود. سطح بازی این پسرها فوق‌العاده است. هویت بازی ما ارائه یک بازی منسجم است و آن را امروز نشان دادیم. روبرتو فیرمینو هم امشب باورنکردنی بود و من از بازی‌اش راضی‌ام. من امشب در تیم‌مان بازیکنی که بد و ضعیف‌تر از سطح همیشگی‌اش باشد ندیدم.

لیورپولی‌‌ها اکنون با منچسترسیتی، تیمی که فصل پیش تنها با یک امتیاز اختلاف قهرمانی را از چنگ‌شان درآورد، ۵ امتیاز فاصله دارند اما مردان پپ گواردیولا برای کاهش این اختلاف، امروز از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران به خانه بورنموث می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.