مجتبی جباری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: کمیته استیناف&#۱۶۰;یک رأیی به زبان عربی و فارسی&#۱۶۰;به من داد که خودم&#۱۶۰;هم نفهمیدیم چه شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجتبی جباری پس از پایان مراسم معرفی برترین‌های فوتبال کشور در فصل ۹۸-۹۷ گفت: مراسم خوب بود. البته یک مقدار ناهماهنگی وجود داشت و مراسم دیر شروع شد، ولی اکثر دوستان به موقع آمده بودند.

وی درباره انتخاب بهترین‌ها گفت: به نظرم مشکلی نداشت و همه در آن حضور داشتند.

جباری در پاسخ به این پرسش که بازیکنان استقلال در این مراسم کم نبودند، تصریح کرد: اگر جایگاه استقلال بهتر شود قطعاً وضعیت بازیکنان در این انتخاب‌ها بهتر می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد بازی این تیم مقابل ماشین‌سازی گفت: بازی اول بود و زیاد نمی‌شود در مورد این بازی صحبت کرد. نباید عجله کرد. راه نجات استقلال خصوصی‌سازی است و باید زیرساخت‌ها درست شود. باید حق پخش تلویزیونی، بلیت‌فروشی و منابع مالی درست شود تا بتوانند بدهی‌های را پرداخت کنند. اینکه همه راه‌ها بسته شود و یکی دو نفر کمک کنند تیم نتیجه نمی‌گیرد.

وی در مورد شکایتش از باشگاه استقلال و رأی کمیته استیناف گفت: زمان آقای وثوق احمدی (رئیس پیشین کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال) یک رأیی صادر شد که هنوز به من ابلاغ نشده است. بعد از آن کمیته استیناف یک رأیی به زبان عربی، فارسی به من داد که خودم هم نفهمیدیم چه شد! البته من ردی را به صورت دستی گرفته‌ام، ولی هنوز به من ابلاغ رسمی نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.