باشگاه ناپولی برای مهاجم آرژانتینی اینتر ضرب‌الاجلی دیگر تعیین کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «کوریره دلو اسپورت» خبر داد باشگاه ناپولی با فرناندو یورنته، مهاجم پیشین تیم‌های تاتنهام و یوونتوس به توافق رسیده اما همچنان منتظر تصمیم نهایی مائورو ایکاردی است، از این‌رو به این مهاجم آرژانتینی ۴۸ ساعت دیگر فرصت داده تا نظر نهایی خود در خصوص پیشنهاد این باشگاه اعلام کند.

پیش از این گفته می‌شد دلورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی تا روز پنجشنبه به ایکاردی مهلت داده بود که برای پیوستن به این تیم پاسخ بدهد اما او از انجام این کار خودداری کرد و به همین دلیل ناپولی به سراغ گزینه دوم خود که همان یورنته است، می‌رود. این مهاجم اسپانیایی که در انتهای فصل گذشته قراردادش با تاتنهام خاتمه یافت و اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود، مورد توجه فیورنتینا هم قرار دارد.

ناپولی در حالی منتظر تصمیم نهایی مائورو ایکاردی است و همچنان نسبت به جذب این مهاجم آرژانتینی امیدوار است اما گفته می‌شود کاپیتان پیشین نراتزوری تنها در صورت داشتن پیشنهاد از یوونتوس حاضر به ترک اینتر است.

نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» هم خبر داد، مدیران باشگاه اینتر نسبت به ایکاردی ۲۶ ساله تغییر موضع داده‌اند و این مهاجم آرژانتینی به تمرینات گروهی نراتزوری باز خواهد گشت اما فعلاً در برنامه‌های تاکتیکی تیم شرکت نخواهد داشت.

باشگاه اینتر رسماً پیراهن شماره «۷» نراتزوری را به مائورو اختصاص داده تا احتمال ماندن وی در این تیم قوت بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.