سرمربی پیکان می‌گوید که تیمش عملکرد متفاوتی در نیمه اول و دوم دیدار با شهر خودرو از خود نشان داده است.

به گزارش ایسنا، حسین فرکی، سرمربی پیکان پس از شکست ۲ بر صفر امشب (جمعه) تیمش مقابل شهر خودرو در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: همانطور که ملاحظه کردید دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول باتوجه به این که قبلا هم گفتم، بازی سختی را مقابل شهر خودرو خواهیم داشت. شهر خودرو تیمی است که خودش را برای موفقیت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا آماده کرده است. ما در شروع بازی خوب بودیم اما در ادامه نتوانستیم بازی را در کنترل خودمان دربیاوریم. در نیمه اول چند بازیکن ما کیفیت لازم را نداشتند و به مرور میانه میدان را از دست دادیم.

او افزود: پس از این که گل دریافت کردیم به دنبال جبران گل بودیم اما در نیمه اول عملکرد خوبی را نداشتیم. البته باید به این نکته توجه کرد که در ابتدای لیگ هستیم. ما در نیمه دوم به خودمان آمدیم و یک نیمه متفاوت داشتیم. از عملکرد تیمم در نیمه دوم راضی هستم اما افسوس که دیر شده بود. ما می‌توانستیم در این بازی به گل برسیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

سرمربی پیکان در ادامه گفت: این اولین بازی رسمی ما بود و فکر می‌کنم در همین اولین بازی هم مشخص شد که مهره‌های خوبی داریم. تغییرات زیادی که برای این فصل داشتیم تقصیر ما نبود چون خیلی از بازیکنان قراردادشان تمام شده بود. من فکر می‌کنم که هر چه بیشتر جلو برویم، شرایط پیکان بهتر خواهد شد و هماهنگ‌تر می‌شویم. تیم شهر خودرو با ما کاملا متفاوت است و در این دو فصل ثبات داشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.