محمد طیبی مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تاکید کرد که کسب تساوی برابر تراکتور کمتر از پیروزی نیست.

محمد طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تساوی تیمش برابر تراکتور در اولین بازی از فصل جدید لیگ برتر گفت: همیشه بازی اول شرایط خاص خودش را دارد و تیم‌ها نیز در هفته‌های ابتدایی شکل اصلی خودشان را ندارند. ما با تیم پرقدرتی بازی کردیم و همه می‌دانند که شرایط نفت مسجدسلیمان با تراکتور قابل قیاس نیست. با تفاوت‌هایی که دو تیم دارند، باید بگویم که تساوی برابر تراکتور کمتر از برد نیست، هر چند که می توانستیم در این بازی برنده از زمین بیرون بیاییم.

وی در ارتباط با تقابل با تیم سابقش عنوان کرد: روزهای خوبی را در تراکتورسازی داشتم و مردم و هواداران هم همیشه به من لطف داشتند. به هر حال قسمت این بود که جدا شوم و برای تراکتور آرزوی موفقیت دارم. الان هم پیراهن نفت مسجدسلیمان را بر تن دارم و مطمئن باشید تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را در این تیم داشته باشم.

مدافعع نفت مسجدسلیمان در ارتباط با اینکه بازیکنان و کادرفنی این تیم معتقدند یک پنالتی برای آنها گرفته نشد، تصریح کرد: در آن صحنه عسگری قصد عبور از بازیکن حریف را داشت که با خطا متوقف شد، به نظر من خطا روی عسگری قطعا پنالتی بود.

طیبی در پایان حرف‌هایش خاطرنشان کرد: تیم ما در این فصل به حمایت هواداران نیاز دارد و ما هم تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیریم. رقابت بین تیم‌ها سخت و فشرده است ولی امسال تیم خوبی داریم و به نتیجه‌گیری امیدواریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.