هافبک ناراضی تیم فوتبال بایرن مونیخ در آستانه پیوستن به لیل قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه فرانسوی «Le۱۰Sport» خبر داد رناتو سانچس، هافبک پرتغالی بایرن مونیخ در آستانه پیوستن به لیل قرار دارد. طبق این گزارش بایرنی‌ها برای انتقال هافبک ناراضی خود به این تیم فرانسوی ابتدا ۲۵ میلیون یورو درخواست کرده بودند، اما در ادامه پذیرفته‌اند به لیل تخفیف دهند تا انتقال رناتو ۲۲ ساله را تسهیل ببخشند.

رناتو سانچس که در سال ۲۰۱۶ از بنفیکا به بایرن مونیخ پیوست، جمعه گذشته در پی تساوی ۲ - ۲ بایرن مونیخ مقابل هرتابرلین در بازی افتتاحیه بوندس‌لیگا از وضعیتش در این تیم گله کرد و خواهان جدایی از جمع باوارایایی‌های شد. سانچس که چهارمین فصل حضورش در بایرن را تجربه می‌کند تا کنون تنها در ۵۳ بازی از رقابت‌های مختلف برای باواریایی‌ها به میدان رفته است.

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ هم روز چهارشنبه در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» با اشاره به احتمال جدایی هافبک پرتغالی باواریایی‌ها از این تیم گفته بود: باید راه‌حلی پیدا کنیم که هم به سود او و هم به سود کواچ باشد. ما با سانچس و مدیر برنامه‌هایش صحبت خواهیم کرد، سپس تصمیم‌گیری خواهیم کرد. رناتو می‌خواهد جایگاهش در تیم ملی پرتغال را پس بگیرد و برای این منظور باید بازی کند که انجام این کار در بایرن به خصوص با آمدن فیلیپه کوتینیو دشوار خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.