سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: وقتی در بازی یک بر صفر عقب افتادیم و نتیجه را مساوی کردیم باید از نتیجه راضی باشیم اما اگر صادقانه بگویم واقعاً از عملکرد تیم راضی نبودم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیرجان, وینگو بگوویچ در نشست خبری بعد از تساوی یک - یک تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: بازیکنانم همه تلاش‌شان را کردند اما باید بگویم که ما هنوز به سطح بازی که مد نظر داریم نرسیدیم و با آنچه مدنظرم است بسیار فاصله داریم. امیدوارم در بازی‌های آینده عملکرد بهتری از گل‌گهر ببینیم. در دوره آماده‌سازی مقابل سپاهان و پرسپولیس بازی‌های بسیار خوبی داشتیم اما امروز مقداری بازیکنان‌مان استرس داشتند. این اولین بازی لیگ برتر بود و بازیکنان برای همین با استرس و پر اشتباه بودند که طبیعی است.

وی گفت: تبریک می‌گویم به هواداران و شرکت گل‌گهر برای ساخت و تجهیز ورزشگاه و همچنین به تمام مهندسان و کارگرانی که شب و روز زحمت کشیدند. تشکر می‌کنم از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و از تیم حمایت کردند. مطمئن باشید در آینده بازی‌های بهتری انجام می‌دهیم.

سرمربی گل‌گهر با بیان اینکه «داوری در این بازی خوب بود و بازی جوانمردانه طی شد» تصریح کرد: وقتی در بازی یک بر صفر عقب افتادیم و نتیجه را مساوی کردیم باید از نتیجه راضی باشیم اما اگر صادقانه بگویم واقعاً از عملکرد تیم راضی نبودم.

بگوویچ گفت: در بازی‌های دوستانه خوب بودیم اما امروز خوب نبودیم. این اولین بازی لیگ بود و شرایط خاص خودش را داشت. خیلی از بازیکنان داخل زمین سابقه بازی در لیگ برتر را نداشتند. امیدوارم و مطمئنم که در آینده عملکرد بهتری خواهیم داشت. امروز روز ما نبود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.