مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی می‌گوید مشکلات مالی تیمش حل می‌شود.

به گزارش ایسنا، بهرام رضائیان مدیرعامل پارس جنوبی جم درباره شرایط این تیم در آستانه بازی با پرسپولیس عنوان کرد: تمرینات تا الان ادامه داشته ولی بازیکنان شب گذشته (سه‌شنبه) اعلام کردند تا مطالبات را پرداخت نکنید یا وضعیت ما مشخص نشود، حاضر به بازی و امضای شناسه فردی نیستیم. چندین جلسه با آن‌ها برگزار کردیم ولی روی این قضیه اصرار داشتند.

وی ادامه داد: امروز (چهارشنبه) با تلاش‌های بی وقفه سید پیروز موسوی و پیگیری‌هایی که از طریق کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران انجام شد، خوشبختانه مشکلات رفع شد و در این جلسات سرمربی تیم هم حضور داشتند. بازیکنان هم به هتل محل اقامت رفتند و مشغول تمرین هستند.

مدیرعامل پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که آیا پولی به حساب باشگاه واریز شده، گفت:‌ بودجه‌ای به تیم تزریق نشده ولی محل پرداخت مشخص شده است. تلاش می‌کنیم در اولین فرصت مطالبات را پرداخت کنیم و هر یک از اعضای تیم طبق قرارداد خودش پول می‌گیرد.

رضاییان درباره شایعاتی که پیرامون جدایی‌اش از مجموعه پارس جنوبی شنیده می‌شود، بیان کرد: از لیگ دو در خدمت تیم پارس جنوبی بودم، هر کسی یک انرژی و توانی دارد. من خودم درخواست این را داشتم که از مدیریت باشگاه جدا شوم. با این درخواست موافقت ضمنی شده و امیدوارم موافقت نهایی آن هم انجام شود. در کنار تیم خواهم بود ولی می‌خواهم با عنوان مدیرعامل فعالیت نکنم.

وی همچنین گفت: البته مقوله فوتبال ساحلی و ووشو با تیم فوتبال فرق دارد و تلاش می‌کنیم از عنوان های قهرمانی خود دفاع کنیم. ان‌شاءالله هر چه خیر است پیش می‌آید .

رضاییان درباره بازی برابر پرسپولیس افزود: فردا بازی حساسی با پرسپولیس داریم و همه تلاش می‌کنیم آن نتیجه ای که رخ می‌دهد با همه تلاش ما باشد. من هم کنار تیم هستم و بازیکنان باقدرت در بازی فردا بازی می‌کنند. الان مدیرعامل باشگاه هستم و با قدرت در کنار اعضای تیم خواهم بود.

وی در پایان گفت: از نجفی مدیر هیئت فوتبال استان بوشهر تشکر می‌کنم که در تهران هستند و برای کارهای ثبت قرارداد با ما همکاری می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.