سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: به عشق هواداران عصر پنجشنبه مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم و امیدوارم با حمایت آنها نتایج خوبی بگیریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، فراز کمالوند درباره وضعیت این تیم پیش از بازی با پرسپولیس گفت: با وجود همه مشکلاتی که داریم، با مسئولان مذاکراتی داشتیم و آنها قول مساعد برای حل مشکلات دادند. با بازیکنان نیز صحبت کردیم و هم اکنون در حال عزیمت به هتل المپیک تهران برای برپایی اردوی قبل از بازی با پرسپولیس هستیم.

وی افزود: نگرانی هواداران پارس جنوبی را در یکی، ۲ روز گذشته دیدم. می‌دانم آنها چقدر تیمشان را دوست دارند. ما هم به عشق همین هواداران عصر پنجشنبه جلوی پرسپولیس بازی می‌کنیم و امیدوارم با حمایت آنها بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی پارس جنوبی جم همچنین ضمن عذرخواهی از خبرنگاران به دلیل عدم حضور در نشست خبری گفت: امروز از ساعت ۸:۳۰ صبح در جلسه با مسئولان باشگاه و مدیران ارشد منطقه ویژه پارس جنوبی، مهندس موسوی بودیم تا بتوانیم مشکلات تیم را کاهش دهیم. به همین علت فرصت اینکه در نشست خبری حاضر شوم، وجود نداشت. انشاالله بعد از بازی با پرسپولیس پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه خواهم بود.

به گزارش تسنیم دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم ساعت ۱۹:۱۰ فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی و در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )