حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت که ارائه کارت ملی برای تماشاگران به منظور ورود به ورزشگاه‌های لیگ برتر، الزامی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حسن کریمی اظهار داشت: نشست امروز (چهارشنبه) شاید دهمین جلسه‌ای باشد که برای هماهنگی ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که این نشست‌ها از اواسط سال قبل شروع شد. هدف تمام جلسات این است که تماشاگران عزیز با کمترین مشکل و بدون آسیب وارد ورزشگاه‌ها شوند، با لذت و بدون دغدغه مسابقات را تماشا و تیم محبوب‌شان را تشویق کنند.

وی ادامه داد: امروز در واقع مروری بر جلسات قبلی بود تا ببینیم اقدامات انجام شده در این راستا، کافی بوده است یا نه؟ مسئولیت ورزشگاه آزادی با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور است و تعهدات لازم در این خصوص را انجام دادیم. ما ۴۸ گیت ورودی در درب شرقی و ۳۰ گیت هم در درب غربی ورزشگاه آزادی طراحی و اجرا کردیم که نیازهای تماشاگران را برآورده می‌کند.

«طراحی بلیت الکترونیک هم انجام شده و به راحتی توسط هر شخصی با ارائه کد ملی از منزل خریداری می‌شود.»، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ضمن بیان این جمله گفت: علاوه بر سهولت در خرید برای تماشاگران، مشکلات بازار سیاه هم به این صورت از بین می‌رود. صندلی‌ها شماره‌گذاری شده و افراد یک یا دو ساعت قبل از مسابقه بدون دغدغه به استادیوم می‌آیند و سر جای خود می‌نشینند.

کریمی تأکید کرد: بلیت‌فروشی فقط و فقط بر مبنای کارت ملی و شماره ملی است و از تماشاگران خواهش می‌کنیم رعایت کنند و سر جای خود بنشینند. هیچ‌کس با کارت ملی شخص دیگری نمی‌تواند وارد ورزشگاه شود. بلیت کاغذی وجود ندارد و فقط با کارت ملی امکان عبور از گیت برای افراد وجود دارد. در واقع کارت ملی برای تماشاگران حکم بلیت را هم دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.