مدیر برنامه‌های مهاجم فرانسوی بارسلونا شایعه احتمال جدایی دمبله از جمع کاتالان‌ها را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عثمان دمبله که در سال ۲۰۱۷ از بوروسیا دورتموند به بارسلونا پیوست و تا کنون ۲۰ گل در رقابت‌های مختلف به ثمر رسانده، گفته می‌شود به لحاظ رفتاری تا کنون بارها مورد انتقاد از سوی هم‌تیمی‌هایش و مسئولان باشگاه قرار گرفته است. این مهاجم ۲۲ ساله در بازی با اتلتیک بیلبائو در هفته اول لالیگا دچار آسیب‌دیدگی شد که او را به مدت پنج هفته از میادین فوتبال دور نگه می‌دارد.

موسی سیسوکو، مدیر برنامه‌های مهاجم فرانسوی‌ آبی‌واناری‌ها در واکنش به شایعات مطرح شده مبنی بر احتمال فروش دمبله توسط بارسلونا در نقل‌وانتقالات تابستانی جاری به نشریه «اکیپ» فرانسه گفت: می‌خواهم کاملاً روشن کنم که دمبله در حال حاضر برنامه‌ای برای ترک بارسلونا ندارد. عثمان حس خوبی از بودن در این تیم دارد و مصمم است که برای مدت طولانی در این تیم بماند.

وی افزود: با وجود پیشنهادهایی از چند باشگاه بزرگ اروپایی، دمبله متقاعد شده که می‌خواهد عضوی از باشگاه بارسلونا باشد و همه چیز برای شکوفایی وی در این تیم مهیا است. متأسفانه مصدومیت موقتاً او را از تجربه فصلی فوق‌العاده متوقف کرده است اما روی موفقیت عثمان تأثیر نخواهد گذاشت و به دنبال بازگشت هر چه سریع‌تر به میادین است. دمبله ۱۰۰۰ درصد در بارسلونا خواهد ماند.

دمبله که شایعه شده در صورت بازگشت نیمار به بارسلونا، ممکن است در جریان معاوضه با این ستاره برزیلی راهی پاری‌سن‌ژرمن شود، پیش از این مورد توجه باشگاه آرسنال هم قرار داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.