مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: مسئولان باشگاه باید با سرمربی تیم صحبت کنند تا او بیشتر از قبل در جریان امکانات تیم و مسائل مالی باشد.

عبدالعلی چنگیز در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اتفاقاتی که برای سرمربی استقلال رخ داد و بحث استعفای او مطرح شد گفت: استراماچونی یک مربی کاملاً حرفه‌ای است، او در تیمی سرمربیگری کرده که یکی از بهترین تیم‌های دنیای فوتبال است و طرفداران خاص خودش را دارد بنابراین باید شرایط موجود در ایران را به او یادآوری می‌کردند. شاید استراماچونی فکر می‌کرد که امکانات در ایران، مانند امکانات در ایتالیا است و به همین دلیل بسیار ناراحت است. به اعتقاد من، مدیران استقلال باید با او بیشتر صحبت کنند تا این مربی بداند که به هیچ وجه شرایط ایران با ایتالیا از لحاظ فوتبالی قابل مقایسه نیست.

چنگیز در خصوص شکست استقلال برابر پیکان در یک دیدار تدارکاتی و شعار عده‌ای هواداران علیه مدیرعامل استقلال گفت: فلسفه بازی‌های تدارکاتی یعنی پذیرا شدن شکست؛ وقتی یک تیم شکست می‌خورد، به نقاط ضعفش پی می‌برد بنابراین هواداران باید خوشحال باشند که استقلال در دیدارهای تدارکاتی شکست بخورد نه در بازی‌های رسمی اما اینکه چرا علیه مدیرعامل شعار داده‌اند را باید از خودشان پرسید. من معتقدم طرفداران استقلال باید صبور باشند و اجازه دهند کادر فنی، بازیکنان و مدیریت با آرامش به کارشان ادامه داده تا استقلال بتواند در لیگ نوزدهم برخلاف چند سال گذشته موفق عمل کند.

وی درباره حضور «میلیچ» افزود: شناخت کاملی از این بازیکن نداریم البته این انتخاب سرمربی تیم است بنابراین او باید این بازیکن را بشناسد و به عملکردش اعتماد داشته باشد البته حضور وی کمی دیر است و به اعتقاد من تا با سایر بازیکنان هماهنگ شود، به زمان نیاز دارد اما فوتبالیست‌های حرفه‌ای خیلی زود خود را با شرایط تطبیق می‌دهند و همین امر یکی از دلایل موفقیت آنهاست.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال با شرایط جدیدی که امسال تجربه می‌کند، می‌تواند در لیگ نوزدهم موفق باشد؟ افزود: همه تیم‌ها بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته‌اند و کار برای استقلال سخت است اما من اعتقاد دارم نظم، انضباط و جدیت استراماچونی در استقلال، به بازیکنان انتقال داده شده و استقلال می‌تواند با چنین ویژگی‌هایی، در لیگ نوزدهم موفق باشد.

چنگیز در پایان خاطرنشان کرد: یک خواسته از هواداران دارم که صبور باشند. تغییرات زیادی در استقلال به وجود آمده که بازیکنان نیاز به هماهنگی بیشتر دارند بنابراین طرفداران استقلال باید تحت هر شرایطی، تنها از تیمشان حمایت کنند که استقلال بتواند با کمک آنها، لیگ نوزدهم را با قهرمانی به پایان برساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.