مهاجم شیلیایی شیاطین سرخ به منظور پیوستن به اینتر، منتظر صدور مجوز جدایی‌اش از سوی باشگاه منچستریونایتد است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیشنهاد انتقال قرضی الکسیس سانچس به اینتر حالا تنها منتظر تأییده‌ای از سوی باشگاه منچستریونایتد است، چرا که خود این بازیکن و مدیران اینتر به توافق شخصی برای این انتقال رسیده‌اند. سایت شخصی «جان‌لوکا دی‌مارتزیو» گزارش داد اینتر بابت به خدمت گرفتن قرضی سانچس ۳۰ ساله پولی به منچستریونایتد نخواهد پرداخت و تنها بخشی از دستمزد این مهاجم شیلیایی را پرداخت خواهد کرد. گفته می‌شود؛ منچستریونایتد حاضر است بخش زیادی از دستمزد کنونی این مهاجم شیلیایی که ۵۰۵ هزار پوند در هفته است را بپردازد تا از دست این بازیکن خلاص شود.

در صورتی که منچستریونایتد با انتقال قرضی سانچس به اینتر موافقت کند، اینتر می‌تواند در پایان فصل ۲۰-۲۰۱۹ در ازای ۱۵ میلیون یورو مهاجم پیشین تیم‌های بارسلونا و آرسنال را به خدمت بگیرد. باشگاه رم هم نسبت به جذب سانچس علاقه‌مند بود اما در نهایت اینتر دست برتر را در این موضوع از آن خود کرد.

این مهاجم شیلیایی که در یک فصل و نیم گذشته در ۴۵ بازی تنها ۵ گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند، پیش از پیوستن به بارسلونا در سال ۲۰۱۱، به مدت ۵ سال عضو تیم اودینزه ایتالیا بود و حالا پس از ۸ سال می‌تواند به فوتبال باشگاهی ایتالیا بازگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.