ستاره برزیلی جدید بایرن مونیخ در بدو ورودش به این تیم از تصمیم خود برای پیوستن به باواریایی‌ها ابراز خرسندی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیلیپه کوتینیو امروز (دوشنبه) به صورت رسمی به بایرن مونیخ ملحق شد و پای برگه انتقال قرضی‌اش به این تیم را امضا کرد. او در اولین نشست خبری‌اش در این تیم به خبرنگاران گفت: امروز برای من روز بسیار شادی است. همیشه در بایرن سطح انتظارات بسیار بالاست و البته قهرمانی در لیگ قهرمانان هدف این تیم است. من هم تمام تلاشم را می‌کنم که به این تیم برای فتح بوندس‌لیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا کمک کنم. همچنین امیدوارم که برای مدتی طولانی در این تیم بمانم و با آن جام‌های زیادی ببرم.

کوتینیو افزود: من با چند نفر در مورد پیوستن به بایرن صحبت کردم به خصوص با تیاگو (آلکانتارا) که مثل خودم به زبان پرتغالی صحبت می‌کند. با رافینیا (برادر تیاگو که در بارسلونا توپ می‌زند) هم حرف زدم و از لوسیو (مدافع برزیل سابق بایرن مونیخ) هم چیزهای خیلی خوبی درباره این تیم شنیدم. آنها با مشورت‌های‌شان به من کمک فراوانی برای انتقال به این کردند.

بال برزیلی باواریایی‌ها سپس درباره وضعیتش در بارسلونا به خصوص فصل گذشته که دچار افت محسوسی شد صحبت کرد و گفت: در بارسلونا، خیلی چیزها آنطور که تصور می‌کردم پیش نرفت اما آنها دیگر گذشته است. الان در بایرن مونیخ هستم و امیدوارم برای مدتی طولانی در این تیم باشم و افتخارات زیادی کسب کنم. بایرن مونیخ به طوری کلی باشگاهی بود که نظرم را جلب می‌کردم. از اولین لحظه‌ای که کارل هاینتس رومنیگه (مدیر اجرایی بایرن مونیخ) و حسن صالح حمیدزیچ (مدیر ورزشی باشگاه) پروژه‌ این تیم را برایم توضیح دادند، من به این باشگاه اعتماد کردم. اولی هوینس هم البته درگیر این جابجایی بود. من واقعاً خوشحالم.

کوتینیو درباره مقایسه‌هایی که میان او و توماس مولر صورت می‌گیرد هم اظهار داشت: پستی که من بازی خواهم کرد، به نظر سرمربی بستگی دارد. من آماده‌ام در هر پستی که او می‌خواهد بازی کنم. توماس مولر بازیکن بزرگی است که جام جهانی برده است. من بی‌صبرانه منتظر بازی کردن در کنار او هستم. با این حال پست مورد علاقه من شماره ۱۰ (پشت مهاجم) است اما مربی تصمیم گیرنده خواهد بود.

بازیکن شماره ۱۰ جدید باواریایی‌ها درباره پیراهنی که تحویل گرفته است هم تأکید کرد: پوشیدن شماره ۱۰ بایرن مونیخ مسئولیت سنگینی دارد. این پیراهن متعلق به آرین روبن که بازیکنی بزرگ بود و من امیدوارم که بتوانم انتظاراتی وجود دارد را در زمین فوتبال برآورده کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.