ملی‌پوش باتجربه فوتبال ساحلی کشورمان گفت: شاهد اتحاد خوبی بین اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی هستیم و همگی برای کسب نتیجه در تلاشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن عبداللهی گفت: پیش از هر چیز می‌خواهم به فدراسیون فوتبال و کمیته فوتبال ساحلی بابت انتخاب هاشم‌پور برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال ساحلی تبریک بگویم. از نظرم پس از اوکتاویو، هاشم‌پور به عنوان یک گزینه ایرانی انتخاب کاملاً مناسبی برای سرمربیگری به شمار می‌رفت.

وی در ادامه افزود: از سویی انتخاب نصراله‌زاده که یک مربی جوان باسابقه بسیار خوب در لیگ برتر است، اقدام خوب دیگری است که نتیجه آن همکاری خوب و حرفه‌ای سرمربی و مربی تیم ملی فوتبال ساحلی خواهد شد.

عبداللهی خاطر نشان کرد: در حال سپری کردن اردوهای منظمی هستیم و جوان‌ها و باتجربه‌ها در کنار یکدیگر مشغول اجرای دستورات کادرفنی هستیم. نکته مهمی که در این بین وجود دارد، انگیزه بالای کادرفنی و بازیکنان است تا در نخستین رویداد پیش روی‌مان که نخستین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های ساحلی است، عملکرد خوبی از خودمان به جا بگذاریم.‌

بازیکن باتجربه تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان تصریح کرد: در واقع حضور هاشم‌پور و نصرالله‌زاده باعث شده تا حال و هوای اردوها نیز تحت تأثیر قرار بگیرد. همگی در اردوها روحیه بالایی داریم و شاهد اتحاد خوبی بین اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی هستیم و برای کسب نتیجه خوب در تلاشیم.

عبداللهی در پایان گفت: پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت سنگینی که داشتم، اکنون شرایطم بسیار خوب است. در کنار سایر بازیکنان پیگیر تمرینات هستم و خودم را به شرایط آرمانی نزدیک و نزدیک‌‌تر خواهم کرد.

لیگ‌برتر فوتبال ساحلی| پیروزی تیم پارس جنوبی بوشهر مقابل تیم شهرداری بندرعباس

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.