وزیر ورزش و جوانان گفت: لیگ برتر فوتبال امسال منظم‌تر و در امنیت و آسایش کامل هواداران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ششمین جلسه امنیت رویدادهای ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، رحیمی فرمانده پلیس تهران ، کوثری جانشین قرارگاه ثارالله و مسئولان وزارت کشور و نهادهای برگزاری مسابقات در محل وزارت ورزش تشکیل شد.

مسعود سلطانی فر در ابتدای جلسه با تقدیر از زحمات زیاد نیروی انتظامی در برگزاری مسابقات فوتبال کشور گفت : سالیانه نزدیک به ۶ هزار مسابقه فوتبال توسط فدراسیون فوتبال در رده های مختلف برگزار می‌شود و تامین امنیت و آسایش خاطر هواداران با نیروی انتظامی است و از این بابت از آنها بسیار سپاسگزارم.

وزیر ورزش و جوانان گفت : فرمانده میدان در مسابقات ورزشی نیروی انتظامی است و همه باید با آنها هماهنگ باشند.

مسعود سلطانی فر تاکید کرد: لیگ برتر فوتبال امسال منظم تر و در امنیت و آسایش کامل هواداران برگزار می شود و فدراسیون فوتبال وظیفه اصلی را در کنترل وضعیت انضباطی باشگاه‌ها و تیم ها دارد و نباید در برخورد با خاطرات اغماض کند.

وزیر ورزش و جوانان شادی و رضایت مردم را دستاورد مهم اجتماعی لیگ برتر فوتبال دانست و گفت : نیت اصلی برگزار کنندگان بایستی حفظ نشاط اجتماعی و رضایت هواداران از مسیر فوتبال و ورزش باشد.

وی درباره نقش صدا وسیما و برنامه ورزشی در لیگ برتر فصل آینده گفت: تلویزیون نقش تعیین کننده در آرامش بخشی تماشاگران و محیط فوتبال دارد و در کنار آن رادیو با آگاهی بخشی و کمک به انتشار اطلاعات درست، یاری کننده مسئولان برگزاری و باشگاه هاست.

مسعود سلطانی فر از دست اندرکاران برگزاری لیگ برتر و فدراسیون فوتبال خواست تعامل بیشتری با رسانه ها و خبرنگاران داشته باشند و جلوگیری از دامن زدن به نگرانی و دلهره و اضطراب و مقابله با شایعات را وظیفه و رسالت مهم اصحاب رسانه دانست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.