فرمانده پلیس تهران بزرگ گفت: وضعیت استادیوم آزادی نسبت به دو سال گذشته بسیار بهتر شده و با نصب گیت‌ها و بلیت فروشی الکترونیکی، شرایط برگزاری بسیار بهتر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ششمین جلسه امنیت رویدادهای ورزشی در آستانه آغاز لیگ برتر امروز با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش برگزار شد.

حسین رحیمی فرمانده پلیس تهران بزرگ با تشکر از همکاری های متقابل وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال با مجموعه نیروی انتظامی گفت: پلیس در تمامی رویدادهای ورزشی فرمانده میدان است و امنیت داخل و خارج استادیوم ها بر عهده یگان ویژه و پلیس پیگیری و یگان امداد است.

وی ادامه داد: پلیس مقتدرانه در صحنه حضور دارد و کنترل کامل را بر فضای برگزاری رویداد داریم.

رحیمی گفت : وضعیت استادیوم آزادی نسبت به دو سال گذشته بسیار بهتر شده و با نصب گیت ها و بلیت فروشی الکترونیکی، شرایط برگزاری بسیار بهتر خواهد شد.

فرمانده پلیس تهران تاکید کرد: در لیگ برتر جدید موضوع لیدرها جمع شده و کسانی که به عنوان مشوق در کنار باشگاه و تیم هستند حتما بایستی صلاحیت و پیشینه آنها بررسی شود و در هر شکل آن مسئولیت قانونی تخلفات احتمالی آنها بر عهده مدیران باشگاه هاست و بایستی پاسخگو باشند.

رحیمی افزود: امنیت و آسایش خاطر هواداران زمان حضور در استادیوم هدف اصلی نیروی پلیس است و توقع داریم فدراسیون فوتبال و مجموعه انضباطی آنجا با مربیان و بازیکنانی که با مصاحبه های تنش زا این آرامش و نشاط را بر هم می زنند برخورد قانونی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.