مدیر برنامه‌های علیرضا جهانبخش تأکید کرد این بازیکن ایرانی با وجود علاقه باشگاه‌های هلندی، قصدی برای ترک برایتون ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال برایتون در حالی عصر روز گذشته (شنبه) در هفته دوم لیگ برتر انگلیس در دیداری خانگی مقابل وستهام به تساوی یک - یک بسنده کرد که علیرضا جهانبخش برای دومین بازی متوالی به تشخیص گراهام پاتر در ترکیب ۱۸ نفره برایتون جای نگرفت. گفته می‌شود ستاره پیشین AZ آلکمار که تابستان ۲۰۱۸ در ازای ۱۷ میلیون پوند به برایتون پیوست، مورد توجه دو باشگاه هلندی AZ آلکمار و پی‌اس‌وی آیندهوون قرار دارد.

امیر هاشمی مقدم در گفت‌وگو با سایت هلندی «فوتبال اینترنشنال» در واکنش به شایعه احتمال جدایی جهانبخش از برایتون گفت: علیرضا از بودن در برایتون خوشحال است و می‌خواهد ثابت کند که برای بازی در لیگ برتر انگلیس به اندازه کافی خوب است. این موضوع هم کاملاً طبیعی است که بازیکنی برای عادت به فوتبال انگلیس به یک سال و حتی دو سال زمان نیاز داشته باشد و جهانبخش با آرامش خیال به کارش ادامه می‌دهد. او این فصل اعتماد به نفس زیادی دارد.

مدیر برنامه‌های بال تیم ملی کشورمان تصریح کرد: این هم فوق‌العاده است که این‌قدر علاقه‌مندی نسبت به جذب علیرضا وجود دارد. در واقع اینکه باشگاه‌های هلندی خواهان به خدمت گرفتن جهانخبش هستند، شرایط را خاص‌تر می‌کند. هنلد واقعاً خانه دوم علیرضا است و او عاشق این کشور است اما می‌خواهد خودش را در برایتون ثابت کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )