بر اساس ادعای یک رسانه ایتالیایی مهاجم شیلیایی منچستریونایتد با باشگاه اینتر به توافق رسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» خبر داد الکسیس سانچس و باشگاه اینتر به توافق شخصی رسیده‌اند و مهاجم شیلیایی شیاطین سرخ پذیرفته درصد قابل‌توجهی از دستمزد مدنظرش را تخفیف دهد تا به عملی شدن این انتقال کمک کند. طبق این گزارش، اکنون قرار است فرناندو فلیچویچ، مدیر برنامه‌های سانچس ۳۰ ساله به انگلیس سفر کند تا مذاکرات خود با مسئولان باشگاه منچستریونایتد به منظور عملی کردن این انتقال را آغاز کند.

گفته می‌شود الکسیس سانچس علاقه زیادی برای پیوستن به اینتر و بازی زیرنظر آنتونیو کونته، مربی‌ای که در سال‌های گذشته با وی تماس‌هایی هم داشته، دارد. در کنار اینها این مهاجم شیلیایی می‌خواهد در لیگ قهرمانان بازی کند و از آنجایی که اینتر در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت، پیوستن به نراتزوی بهترین گزینه برای وی خواهد بود.

به نظر می‌رسد انتقال سانچس به اینتر به صورت قرارداد قرضی یک‌ساله با قابلیت خرید در صورت انجام تعداد بازی مشخص صورت بگیرد. این مهاجم شیلیایی می‌تواند دوباره با روملو لوکاکو که رابطه خیلی خوبی هم با او دارد، هم‌تیمی شود.

در سوی دیگر مدیران باشگاه منچستریونایتد در تلاش هستند با فشار به الکسیس سانچس، او را مجاب کنند اولدترافورد ترک کند، این در حالی است که نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» اخیراً مدعی شد سانچس ۳۰ ساله هم امیدوار است با بازگشت به فوتبال باشگاهی ایتالیا، فرصت انجام بازی‌های بیشتری را پیدا کند.

این مهاجم شیلیایی که نتوانسته در منچستریونایتد رضایت کادر فنی و هواداران این تیم را جلب کند، پیش از پیوستن به بارسلونا در سال ۲۰۱۱، به مدت ۵ سال عضو تیم اودینزه ایتالیا بود. دستمزد ۵۰۵ هزار پوند در هفته مانع اصلی انتقال این بازیکن به تیم‌های دیگر است، از این‌رو باشگاه منچستریونایتد برای انتقال قرضی این مهاجم شیلیایی حاضر است بخش زیادی از دستمزد وی را بپردازد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.