استقلال و ماشین سازی در حالی در هفته نخست لیگ برتر به مصاف هم می‌روند که آبی پوشان تهران تاکنون در لیگ برتر مقابل این تیم شکستی را تحمل نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، در اولین هفته از رقابتهای لیگ برتر، شاهد دیدار دو تیم استقلال و ماشین سازی هستیم. تیم‌هایی که پیش از این ۴ بار با هم در لیگ برتر دیدار داشته‌اند که تیم میزبان این هفته، تاکنون پیروزی را در این بازی‌ها تجربه نکرده است.

استقلال و ماشین سازی در حالی برای پنجمین بار مقابل هم به میدان می‌روند که در ۴ بازی قبلی یک بار استقلال به پیروزی رسیده و ۳ دیدار بعدی با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

دو تیم دو بار در لیگ شانزدهم و دو بار هم در لیگ هجدهم برابر هم دیدار داشتند که اولین بازی آنها در تاریخ ۲۱ شهریور ۹۵ در ورزشگاه آزادی برگزار شد و این بازی با نتیجه یک-یک به پایان رسید. در این دیدار کاوه رضایی برای استقلال گلزنی کرد.

دومین دیدار دو تیم در روز ۱۳ بهمن ۹۵ در تبریز انجام شد که آبی پوشان در آن دیدار با ۳ گل علی قربانی، مجتبی حق دوست و امید نورافکن میزبان شان را شکست دادند.

این اولین و تنها پیروزی استقلال، نخستین و تنها شکست ماشین سازی و تنها دیدار دو تیم بود که با نتیجه‌ای به جز مساوی در لیگ برتر به پایان رسیده است.

استقلال و ماشین سازی دو بار هم در لیگ هجدهم برابر هم به میدان رفتند که هر دو بازی با نتایج مشابه بدون گل به پایان رسید.

استقلال و ماشین سازی در چارچوب هفته نخست رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۸ روز جمعه اول شهریور به میزبانی ماشین سازی در ورزشگاه بنیان دیزل شهر تبریز به میدان می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.