فدراسیون فوتبال فراخوان تهیه طرح البسه تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متن فراخوان سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره طراحی لباس تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به شرح زیر است:

بدینوسیله از کلیه اساتید، طراحان، هنرمندان حوزه گرافیک، هنرجویان و دیگر علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان دعوت می‌شود طرح پیشنهادی خود را برای طراحی البسه تیم‌های ملی شامل لباس بازی، گرمکن و لباس هتلی، تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۵/۳۰ معادل ۳۰۰ DPI به آدرس ایمیل e.offiri.ir ارسال کنند. به بهترین طرح ارسالی و انتخابی توسط فدراسیون فوتبال، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مشخصات طرح:

۱- طرح نباید از طرح‌های لباس دیگر تیم‌های ملی و باشگاهی تقلید شده باشد. بدیهی است در صورت عدم رعایت این اصل، طرح ارسالی از فراخوان حذف شده و کلیه مسئولیت قانونی و حقوقی ناشی از آن برعهده شرکت‌کننده در فراخوان خواهد بود. ۲- در خصوص مفهوم طرح توضیح داده شود. ۳- رعایت اصل سادگی، زیبایی و پویایی الزامی است. ۴- طرح باید با زمینه اصلی دو لباس سپید و قرمز به عنوان رنگ قالب انتخاب گردد. ۵- طرح باید قابلیت استفاده از طرح یوز ایرانی بصورت کمرنگ در پایین پیراهن را داشته باشد. ۶- استفاده از نمادها و المان‌های مناسب ایرانی، اسلامی و ورزشی در طرح پس زمینه لباس ارسالی بلامانع است. ۷ - حق رد کلیه طرح‌های ارسالی و یا قبول و استفاده مادی و معنوی از طرح منتخب، توسط فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران محفوظ بوده و این فدراسیون مجاز به ویرایش و یا اصلاح آن است. ۸ - هر فرد یا شرکت مجاز به ارسال حداکثر سه طرح برای شرکت در فراخوان می‌باشد. ۹- پیوست کردن فرم مشخصات فردی (قابل دانلود از لینک در سایت فدراسیون فوتبال) در ایمیل ارسالی ضروری است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.