مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد که آنها در فصل جدید لیگ برتر زنگ تفریح رقیبان نخواهند بود.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت تیمش در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر و فعالیت این تیم در فصل نقل‌وانتقالات گفت: شرایط تیم خوب است و تقریباً لیست نفرات تیم ما تشکیل شده است. البته در برخی نقاط احتیاج به جذب بازیکن داریم که می‌توان به خط حمله اشاره کرد. ما تیم خوبی را بستیم و از همین جا اعلام می‌کنم که نفت مسجدسلیمان، دیگر زنگ تفریح رقیبان و تیم‌های مدعی نیست. تلاش ما این است که فوتبال خوبی را به نمایش گذشته و نتایجی بگیریم که هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

وی در مورد قرعه سختی که در هفته‌های ابتدایی لیگ با آن مواجه شده‌اند، بیان کرد: این قرعه هم می‌تواند خوب باشد و هم بد. اگر خودمان را باور داشته باشیم، از این قرعه سخت استفاده می‌کنیم. در ابتدای لیگ که تیم‌ها ممکن است امتیاز از دست بدهند، می‌توانیم از این فرصت استفاده کنیم و خوب امتیاز بگیریم و اگر هم خودمان را از پیش بازنده بدانیم، کارمان سخت‌تر خواهد شد. البته بازیکنان و کادر فنی تیم نفت به قدرت یکدیگر ایمان دارند و امیدواریم که نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با تمجید از فدراسیون فوتبال به دلیل تعیین زمان شروع نوزدهمین مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: باید از فدراسیون و آقای تاج تشکر کنم که پیگیری‌های لازم را برای تجهیز ورزشگاه‌ها انجام دادند تا هواداران امنیت بیشتری داشته باشند. امیدوارم اگر هم نقصی وجود دارد، فرصت بدهند تا این مشکلات کمتر شود. از طرفی امیدوارم مسئولان استانی هم شرایط لازم را برای حضور هواداران نفت مسجدسلیمان در استادیوم خانگی‌مان فراهم کنند تا بتوانیم از این امتیاز استفاده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.